۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
استان سمنان روزانه ۲۰۰ تن مرغ تولید می کند
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

استان سمنان روزانه ۲۰۰ تن مرغ تولید می کند

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: در این استان روزانه ۲۰۰ تن مرغ تولید می شود که ۵۰ تن آن توزیع و مابقی به استان های همجوار مانند تهران، ارسال می شود.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه برای تامین اقلام مورد نیاز و اساسی مردم اقدامات لازم صورت گرفته است، تاکید کرد: تامین برنج، شکر و ... صورت گرفته و در آستانه سال تحصیلی جدید و پایان مسافرت های تابستانی، با کمبود اقلام اساسی در استان سمنان روبرو نیستیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان در زمینه تولید برخی اقلام مانند گوشت سفید و قرمز، حتی استان معین دیگر استان ها نیز محسوب می شود، افزود: عمده تولید استان سمنان مازاد بوده و برای بازارهای اطراف مانند تهران، ارسال می شود.

معاون استاندار سمنان همچنین ادامه داد: مجموعاً ۲۰۰ تن مرغ در استان تولید می شود که ۵۰ تن آن در درون استان و ۱۵۰ تن نیز به استان های تهران، قم، البرز، قزوین و .... ارسال می شود چرا که مازاد بر مصرف است.

صادقی با بیان اینکه طی دو الی سه ماه اخیر میزان جوجه ریزی در استان سمنان افزایش چشم گیری داشته است، ابراز کرد: این افزایش جوجه ریزی سبب شده تا تامین گوشت سفید مورد نیاز مردم بدون دغدغه انجام شود.

وی درباره سال تحصیلی جدید هم گفت: نظارت ها در تمام هشت شهرستان استان سمنان بر روند توزیع و عرضه اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان برقرار است.

کد خبر: ۲۴۴٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha