۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
درخواست از وزیر نفت برای پیگیری کارت بازرگانی پالایشگاه آبادان در اتاق بازرگانی این شهر
نماینده مردم آبادان در مجلس خبر داد؛

درخواست از وزیر نفت برای پیگیری کارت بازرگانی پالایشگاه آبادان در اتاق بازرگانی این شهر

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر نفت درخواست شد پالایشگاه آبادان برای دریافت کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این شهر، اقدام کند.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: استان خوزستان تنها استان کشورمان است که دارای ۳ اتاق بازرگانی بوده و یکی از این اتاق ها در شهرستان آبادان مشغول به فعالیت است.

وی ادامه داد: این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای تجارت، صنعت و کشاورزی در جنوب غرب ایران است و رئیس جمهور نیز تاکید ویژه ای بر توسعه شهرستان آبادان دارد و بر همین اساس با پیشنهادم مبنی بر تشکیل کارگروه توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر موافقت کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: صادرات و ارزآوری، توسعه صنایع، تولید تجهیزات نفتی به دست متخصصان بومی، تجاری سازی طرح های پژوهشی حوزه انرژی در گروی استفاده از توانمندی های بخش‌ خصوصی است.

مولوی‌ با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت پارلمان بخش خصوصی، توضیح داد: از وزیر نفت درخواست کردم پالایشگاه آبادان برای دریافت کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این شهرستان، اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم توجه به ظرفیت های بومی به ویژه پارلمان بخش خصوصی آبادان که از اتاق های بازرگانی با قدمت کشورمان است، پیامدهای مثبت اقتصادی را به همراه دارد.

کد خبر: ۲۴۴٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha