۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
امید به آینده داروسازی، توسعه زیرساخت ها و تراز مثبت تجاری سه محور اصلی ایران فارما
رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران مطرح کرد

امید به آینده داروسازی، توسعه زیرساخت ها و تراز مثبت تجاری سه محور اصلی ایران فارما

عبده زاده رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران گفت: هشتمین رویداد ایران فارما نسبت به دوره های قبلی با سه محور امید به آینده داروسازی، توسعه زیرساخت ها و تراز مثبت تجاری آغاز به کار خواهد کرد.

بازار؛ گروه صنعت: محمد عبده زاده رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران در نشست خبری برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته «ایران فارما» گفت: توسعه داروسازی کشور باعث اطمینان و امنیت در تامین دارو و آرامش بیماران خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران فارما از پنجم تا هفتم مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد افزود: هشتمین دوره ایران فارما با پیام امید به آینده داروسازی کشور، توسعه زیرساخت ها و تراز تجاری مثبت شروع به کار خواهد کرد.

ایران فارما در راستای تحقق برنامه هفتم توسعه، بازسازی و نوسازی کشور و تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید برگزار خواهد شد

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در این راستا است که بتوانیم در حوزه تحقق برنامه هفتم توسعه، بازسازی و نوسازی کشور و تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید اقدام کنیم. همچنین در این راستا صنایع داروسازی کشور که پیشرو و های تک است چه در بخش خصوصی و چه در بخش عمومی تکلیفی دارد که امیدواریم بتوانیم در راستای سیاست های کلان کشور روز به روز توسعه دهیم.

عبده زاده اضافه کرد: از بخش های دولتی همچون وزارت بهداشت، وزارت صمت، بانک مرکزی و سایر سیستم های حاکمیتی این خواسته را داریم که همچون گذشته حمایت شان را نسبت به صنایع داروسازی ادامه دهند که بتوانیم به اهداف سیاست های کلان کشور به خصوص ایجاد تراز تجاری مثبت دست یابیم.

هشتمین دوره ایران فارما درخشان تر برگزار می شود

رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت تهران با اشاره به اینکه ایران فارما کارنامه نظام دارویی کشور است گفت: برگزاری این رویداد نتیجه تلاش همکاران ما در سازمان غذا و دارو، در صدور پروانه ها، همکاران در آزمایشگاه ها با کار شبانه روزی، در صنعت داروسازی، حتی حوزه آموزش و تمامی کسانی در حوزه توزیع و عرضه کار می کنند همگی رابطه مستقیمی با سازمان غذا و دارو دارند.

عبده زاده افزود: به نظر بنده این دوره از ایران فارما نسبت به هفت دوره قبلی یکی از درخشان ترین دوره ها را است که نتیجه تمام تلاش و کار شبانه روزی در بخش صنعت، ماشین آلات، ماده اولیه و سایر بخش های تولید برای تامین ارز، گرفتن مصوبات از دولت، مجلس و غیره است.

کد خبر: ۲۴۳٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha