۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
گازرسانی به ۳مجتمع روستایی بیجار نیازمند ۱۵۹ کیلومتر شبکه‌گذاری است
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان:

گازرسانی به ۳مجتمع روستایی بیجار نیازمند ۱۵۹ کیلومتر شبکه‌گذاری است

کردستان- مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه گازرسانی به سه مجتمع روستایی شهرستان بیجار نیاز به ۱۵۹ کیلومتر شبکه گذاری است، گفت: تاکنون از این میزان ۷۰ کیلومتر اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد فعله‌گری صبح دوشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه های گازرسانی در بیجاربا اشاره به اینکه گازرسانی به سه  مجتمع روستایی شهرستان در حال اجرا است، اظهار داشت: پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی گاوبازه شامل ۲۲ روستا ، گازرسانی به مجتمع روستایی آل کبود شامل دو  روستا و مجتمع روستای شیرین بلاغ هم شامل سه روستا است.

وی اضافه کرد: برای گاز رسانی به سه مجتمع روستایی ذکر شده ۱۵۹ کیلومتر شبکه گذاری باید انجام شود که تاکنون ۷۰ کیلومتر از آن اجراء شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه اجرای این تعداد پروژه منجر به نصب یک هزار و ۲۲۱ انشعاب می شود، گفت:۲۰۱ روستای شهرستان بیجار قابلیت گازرسانی دارد که تاکنون ۱۵۴ روستای آن به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

فعله گری اضافه کرد: عملیات گازرسانی در ۲۷ روستا هم در حال اجرا است که با گازدارشدن این تعداد روستا ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی شهرستان بیجار از ۸۳ درصد به ۹۳ درصد افزایش خواهد یافت.

وی ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری شهرستان بیجار را ۱۰۰ درصد ذکر کرد و اظهار داشت: عملیات گازرسانی به پنج واحد صنعتی دراین شهرستان بیجار در حال اجرا است  که تاهفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵ واحد صنعتی این شهرستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز وصل شدند، افزود: شهرستان بیجار دارای ۳۱ هزار مشترک در بخش های مسکونی ، تجاری و صنعتی است.

کد خبر: ۲۴٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha