۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های خارجی سبب توسعه گردشگری می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های خارجی سبب توسعه گردشگری می‌شود

آبادان- یک فعال گردشگری گفت: حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های خارجی سبب توسعه صنعت گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر می‌شود.

جبار مویدراد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از انتقادهایی که فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر به وضعیت گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند داشتند، معرفی نکردن مناسب ظرفیت ها توسط واحد گردشگری این سازمان بود.

وی افزود: واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند طی یک سال و نیم گذشته به صورت مستمر در نمایشگاه هایی شرکت کرد که خروجی ملموسی حاصل نشد و نارضایتی جامعه گردشگری را به همراه داشت تا جایی که خواستار میزان هزینه کرد مدیران این واحد در به بخش های مختلف شدیم.

این فعال گردشگری تاکید کرد: بعد از انتصاب «علی زارعی» به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند حضور در نمایشگاه ها با یک برنامه ریزی و هدفگذاری مناسب صورت می گیرد و در نمایشگاه های اربیل عراق، عمان و چین بسته های سرمایه گذاری خوبی معرفی شد که تا حداکثر یک سال آینده خروجی مثبت آن مشخص می شود.

مویدراد عنوان کرد: به طور حتم نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند راهگشای رفع مشکلات صنعت توریسم شهرهای آبادان و خرمشهر خواهد شد و انتظار می رود همچنان از طریق حضور در نمایشگاه های خارجی آینده نیز به توسعه این صنعت مهم کمک شود.

کد خبر: ۲۴۳٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      اول باید جای دیدنی داشته باشید که گردشگری شهر فعال بشه..ساحلی شطیط ابادان درست بشه تبلیغات بشه .خودبه خود گردشگر میاد