۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
چرا رتبه‌بندی پیمانکاران نیاز هست ؟

چرا رتبه‌بندی پیمانکاران نیاز هست ؟

اگر قصد دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران را داشته باشید؛ حتما با پروسه سنگین، سخت و طاقت‌فرسا آن آشنا هستید که حتما این روال طولانی و برگشت دائم پرونده به دلیل عدم تکمیل حتما بسیار سخت است.

به گزارش بازار، اگر قصد دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران را داشته باشید؛ حتما با پروسه سنگین، سخت و طاقت‌فرسا آن آشنا هستید که حتما این روال طولانی و برگشت دائم پرونده به دلیل عدم تکمیل حتما بسیار سخت است؛ پس چه راه حلی وجود دارد؟ آیا می‌توان این رتبه را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون بازگشت پرونده دریافت کرد؟ بله اگر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید به طور مفصل در داخل این مبحث بسیار کاربردی شما عزیزان را با نحوه دریافت رتبه‌ بندی پیمانکاران در سریع‌ترین زمان ممکن آشنا خواهیم نمود.

رتبه‌ پیمانکاری چیست؟

شرکت‌های پیمانکاری بر حسب نوع حیطه فعالیت خود تنوع بسیار بالایی دارند و در نتیجه لازم است تا برای تشخیص برتری آن‌ها میان خودشان و یا در بین کارفرمایان یک معیار مشخص وجود داشته باشد که این معیار که توسط معاونت اجرایی راهبردی ریاست جمهوری طراحی شده است؛ رتبه‌بندی پیمانکاران نام گرفته است.

به عبارت دیگر این رتبه میزان توانایی‌های یک شرکت در انجام پروژه‌هایی که تاکنون انجام داده است و بودجه مالی آن‌ها با میزان تخصص آن‌ها در انجام وظایف محوله را نشان می‌دهد تا کارفرماها بتوانند انتخاب بسیار مناسبی داشته باشند.

چرا بایستی این رتبه را دریافت نمود؟

اگر به فکر پیشرفت و ارتقا شرکت خود هستید و یا قصد دارید بتوانید پروژه‌های بیشتری را از آن خود کنید و یا اگر دوست دارید شرکت شما بیشتر شناخته شود؛ بهترین راه دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران است.

به کمک این رتبه قادر خواهید بود تا امتیاز مثبت حضور در عقد قراردادهای مختلف مانند پروژه‌های دولتی و بین‌المللی  را به دست آورید و از طرفی کارفرمایان بیشتری شما را بشناساند و برای پروژه‌های خود انتخاب نمایند و یا اینکه وامی با مبلغ بالاتر از حد مجوز و با سرعت بیشتر و فوری‌تر دریافت نمایید. از طرفی پیشرفت شما با شرکت در طرح رتبه‌بندی پیمانکاران چند برابر می‌گردد.

سایت موسسه ثبتی رتبه مرجع مناسب شرکت در این طرح

یکی از موسسه‌های حقوقی معتبر داخلی که در زمینه دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران به متقاضیان کمک می‌کنند تا بتوانند با سرعت بیشتر، پروسه کوتاه‌تر و قیمت مناسب بالاترین سطح این رتبه را دریافت نمایند؛ موسسه ثبتی رتبه با لیستی از بهترین و مجرب‌ترین پرسنل حقوقی می‌باشد.

چرا رتبه‌بندی پیمانکاران نیاز هست ؟

رتبه پیمانکاری برای چند رشته وجود دارد؟

به طور کلی یازده رشته مختلف زیر می‌توانند درطرح رتبه‌بندی پیمانکاران شرکت نمایند:

ساختمان و ابنیه: یکی از پرطرفدارترین پروژه در این زیرشاخه قرار دارد که در صورت تمایل به عقد قرارداد در مناقصات دولتی و بستن قرارداهای بین‌المللی در این سطح شما بایستی رتبه پیمانکاری ساختمان مختص به پیمانکاران را دریافت کرده باشید.

راه‌و‌ترابری : اگر قصد دریافت رتبه پیمانکاری راه و ترابری را دارید پیشنهاد می‌کنیم به جای درگیر نمودن خودتان با پروسه طولانی این روال به سایت مجموعه ما مراجعه فرمایید  تا کارشناسان ما در این مسیر به شما کمک نمایند و سریعا رتبه‌بندی پیمانکاران خود را از آن خود کنید.

نیرو: این شاخه خود به زیرشاخه‌های مختلفی تقسیم شده است که برای دریافت رتبه در سطح پیمانکاری هر کدام از این دو شاخه بایستی علاوه بر مدارک شناسایی اعضا اصلی شرکت، مدارک مختص به شرکت را نیز همراه داشت.

صنعت و معدن: صنعت و معدن امروزه به عنوان یک حوزه برتر شناخته شده است که شرکت‌های مختلف پیمانکاری در زیر شاخه‌های مختلف آن مانند ماشین‌سازی، خوراک، پوشاک و غیره فعالیت دارند که می‌توان برای حضور در رتبه‌بندی پیمانکاران در این شاخه از طریق متخصصین سایت رتبه اقدام نمود.

تاسیسات و تجهیزات: یکی از شرایط مهم اعضای اصلی یعنی مدیر وهیئت‌مدیره یک شرکت پیمانکاری بایستی دارای سابقه کاری بالا  در یک شرکت رتبه‌دار باشند و یا اینکه از مدرک تحصیلی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند نسبت به دریافت این رتبه اقدام فرمایند.

کشاورزی و فضای سبز: در حوزه کشاورزی و فضای سبز امروزه پروژه‌های مختلفی وجود دارد که اگر به عنوان یک شرکت پیمانکاری قصد حضور در این طرح‌ها را دارید؛ می‌توانید از طریق کارشناسان حقوقی سایت موسسه ثبتی رتبه نسبت به رتبه‌بندی پیمانکاران اقدام فرمایید.

نفت و گاز: یکی از شرایط ضروری برای دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران در شاخه نفت و گاز داشتن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس است که به همین خاطر بایستی قبل از هرگونه اقدام ابتدا این شرط را رعایت نمود.

آب: برای گرفتن پروژه‌هایی در این زمینه بایستی علاوه بر ثبت رسمی شرکت در این شاخه نسبت به اخذ  رتبه پیمانکاری در این سطح اقدام نمود.

ارتباطات: فناوری ارتباطات و شرکت‌های فعال در این حوزه امروزه به عنوان یکی ازشرکت‌های معتبر پیمانکاری شناخته شده‌اند که  به زیر شاخه‌های متعددی همچون شبکه‌های انتقال بیسیم و غیرمستقیم شده‌اند که در صورت دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران در این زیرشاخه می‌توانید از سایت حقوقی رتبه کمک بگیرید.

کاوش‌های زمینی: کاوش‌های زمینی نیز یکی دیگر از زیرشاخه‌های پرطرفدار پیمانکاری است که رشته‌ای عالی و پر متقاضی است و پروژه‌های زیادی در داخل آن وجود دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تمامی رتبه‌ها و شاخه‌ها در سطوح مختلف رتبه‌بندی پیمانکاران می‌توانید به سایت موسسه ثبتی رتبه با ۲۵ سال سابقه کاری مراجعه نمایید.

چرا رتبه‌بندی پیمانکاران نیاز هست ؟

پایه‌های راجع رتبه در سطح پیمانکاران کدام‌ها هستند؟

به طور کلی؛ بایستی بگوییم که این رتبه در پنج پایه یک، دو، سه، چهار و پنج وجود دارد که سطح و پایه یک به عنوان بالاترین سطح و سطح پنج نیز به عنوان پایین‌ترین سطح شناخته شده است. البته در گام اول و به یکباره نمی‌توان رتبه یک از طرح رتبه‌بندی پیمانکاران را کسب کرد و لازم است از رتبه پایین یعنی سطح پنج شروع کرده و با افزایش امتیاز، سابقه کاری، تجربه، کسب پروژه‌های بیشتر و غیره اقدام به ارتقا رتبه خود نمود.

چرا سایت موسسه ثبتی رتبه را برای این کار انتخاب نماییم؟

سایت موسسه حقوقی ثبتی رتبه یک سایت ارائه‌دهنده خدمات مختلف به انواع و اقسام شرکت‌ها در زمینه ثبت برند و لوگو، ثبت شرکت، رتبه‌بندی پیمانکاران، رتبه‌بندی مشاوران، رتبه مدیریت طرح و غیره می‌باشد که به دلیل ۲۵ سال سابقه کاری موفق توانسته است به افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیادی کمک نماید.

شما مدیریت محترم یک شرکت در صورت تمایل به بهره‌مندی از خدمات بالا و دریافت گریدها و مدارج ذکرشده در بالاترین پایه‌های ممکن در تمامی یازده رشته نامبرده می‌توانید همین حالا به سایت موسسه ثبتی حقوقی رتبه مراجعه نمایید و بی‌دردسر با قیمتی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به دریافت پایه دلخواه خود اقدام نموده و شرکت خود را بر سر زبان‌ها بیندازید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با راه‌های ارتباطی مجموعه ما در تماس باشید تا همکاران کارشناسان ما اطلاعات لازم و مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند. ممنون که تا پایان مقاله رتبه‌بندی پیمانکاران از سایت فعال رتبه همراه ما بودید.

کد خبر: ۲۴۳٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha