۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری ۱۲ تا ۱۸ مهر در تهران

برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری ۱۲ تا ۱۸ مهر در تهران

سرپرست سازمان امور عشایر ایران از برگزاری پنجمین رویداد نمایشگاهی توانمندی‌های روستایی و عشایری برای عرضه تولیدات عشایر و روستاییان از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلای تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان امور عشایر ایران، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری روز ملی روستا و عشایر با حضور سرپرست سازمان امور عشایر ایران و اعضای ستاد برگزاری پنچمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر سازمان در سالن کوچ برگزار شد.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران در این نشست با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های روز ملی روستا و عشایر، اظهار داشت: باید به مناسبت این روز ملی به شکل‌ها و روش‌های جدید موضوع عشایر را در کشور مطرح کنیم.

سیاوش احمدی میرقائد افزود: هیچ روزی مهمتر از ۱۵ مهرماه برای عشایر نیست بنابراین باید هم در ستاد و هم در استان‌ها با قوت و اجرای برنامه‌های مختلف این روز را گرامی بداریم.

وی تاکید کرد: هر سال برنامه‌های روز ملی روستا و عشایر باید پررنگ‌تر از سال قبل برگزار شود به گونه‌ای که عشایر احساس کنند این روز، روز آنها است و با روزهای دیگر سال تفاوت دارد.

گفتنی است؛ ۱۵ مهرماه به عنوان روز ملی روستا و عشایر در تقویم کشور ثبت شده است. برای نکوداشت این روز، برنامه‌های مختلفی با همکاری مشترک معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و سازمان امور عشایر ایران و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۴۲٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha