۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
۱۶ میلیارد اعتبار به پروژه راه آهن دورود- الیگودرز اختصاص یافت
استاندار لرستان:

۱۶ میلیارد اعتبار به پروژه راه آهن دورود- الیگودرز اختصاص یافت

لرستان- استاندار لرستان گفت: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی به پروژه راه آهن دورود- الیگودرز اختصاص یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی به مشکلات اراضی پایین دست سد حوضیان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرستان الیگودرز، علی رغم احداث سد در منطقه طی سال‌های اخیر، آبیاری زمین‌های کشاورزی است که تاکنون محقق نشده و این سرمایه گذاری به هدر می‌رود.

وی افزود: هدف و فلسفه اصلی ساخت و ایجاد سد، گسترش سطح زیر کشت آبی، توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی است که امروز یکی از مصوبات اصلی و تاکیدات این بود که هرچه سریع‌تر بتوانیم از طریق هماهنگی‌هایی که توسط آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی انجام می‌شود این موضوع حل شود.

استاندار لرستان در خصوص پروژه‌های راه و شهرسازی عنوان کرد: بنا شده با یک تدبیر کارشناسی جاده الیگودرز- مسجدسلیمان و محور شول آباد به سرعت انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در سال جاری به این پروژه اعتبار اختصاص داده شده باید سعی کنیم اعتبار بیشتری برای تکمیل این پروژه ی مهم و ملی تخصیص یابد.

خادمی با بیان اینکه راه آهن دورود- الیگودرز یکی از پروژه‌های مهم است که فعال کردن این پروژه ضرورت دارد، تصریح کرد: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی به این موضوع اختصاص داده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به تصمیم عملیاتی کردن پروژه بازیافت زباله در شهرستان الیگودرز گفت: این طرح از نظر فنی هیچ گونه ایرادی ندارد و آن را امتیازی برای این شهرستان لحاظ کردیم، اما با توجه به عدم تمایل عموم و به خاطر احترام به نظر مردم این طرح در الیگودرز انجام نخواهد شد اما با عنایت به اینکه انجام این پروژه برای استان ضروری است بنا به درخواست دیگر شهرستان‌ها پروژه بازیافت زباله را در شهرستان‌هایی که دنبال این پروژه و سرمایه گذار هستند، اجرایی می‌کنیم.

کد خبر: ۲۴٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha