۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
درخشش بانک سپه در سومین دوره جشنواره روابط‌ عمومی و مسئولیت اجتماعی

درخشش بانک سپه در سومین دوره جشنواره روابط‌ عمومی و مسئولیت اجتماعی

بانک سپه در سومین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی، موفق به دریافت نشان‌ عالی پیشرفته و نشان سفیر مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش بازار به نقل از بانک سپه، این بانک در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) که عصر روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، با حضور روابط عمومی سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته شد و نشان سفیر مسئولیت اجتماعی به پاس زمینه سازی و اهتمام در ترویج مسئولیت اجتماعی در بانک سپه به دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک اهدا شد.

در متن لوح تقدیر و نشان سفیر مسئولیت اجتماعی خطاب به دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آمده است:

«به یقین سازمان متعهد و عامل به مسئولیت اجتماعی، سازمانی پیشرو و سرآمد است که زمینه های ضروری برای تعالی و پیشرفت و موفقیت را مهیا ساخته است؛ بر این اساس مدیران و سایر افرادی که در جایگاه های مختلف و در نقش سفیر مسئولیت اجتماعی به زمینه سازی برای اجرای آن اهتمام می ورزند شایسته قدردانی و تکریم هستند.

دبیرخانه جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با توجه به بررسی های میدانی، اهتمام جناب عالی را در ترویج این امر مهم ارج می نهد و به پاس قدردانی، نشان سفیر مسئولیت اجتماعی را به آن مدیر ارزش مدار و ارزش آفرین تقدیم می کند.»

کد خبر: ۲۴۱٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha