۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
وزارت اقتصاد فقط مالیات گیر نیست، متولی سیاست‌های کلان اقتصادی است
وزیر اقتصاد:

وزارت اقتصاد فقط مالیات گیر نیست، متولی سیاست‌های کلان اقتصادی است

وزیر اقتصاد اظهار کرد: غالب مردم و فعالان اقتصادی و اجتماعی وزارت اقتصاد را فقط به صورت محدود در برخی از بخش‌ها می‌شناسند که این شناخت کافی نیست.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از غرفه وزارت اقتصاد در نمایشگاه «روایت خدمت» گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از فعالان اجتماعی و اقتصادی کشور با ارکان و سازمان‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی آشنا نیستند، پس تصویر درستی از اینکه خانواده وزارت اقتصاد در حال انجام چه کاری هستند، نیز ندارند.

خاندوزی در ادامه بیان کرد: غالب مردم و فعالان اقتصادی و اجتماعی، وزارت اقتصاد را فقط به صورت محدود در برخی از بخش‌ها به عنوان مثال در حد مالیات می‌شناسند که این شناخت کافی نیست.

خاندوزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت» اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی به اصلاح این تصویر کمک می‌کند و آخرین زحماتی که دوستان در حوزه‌های مختلف می‌کشند را نشان می‌دهد.

وزیر اقتصاد در ادامه اضافه کرد: وزارت اقتصاد متولی برنامه ریزی و تصمیم سازی‌های کلان اقتصادی کشور است؛ از این جهت به صورت مستقیم مانند نفت یا نان با سفره مردم سر و کار ندارد و برای همین با یک فاصله و غیر مستقیم این فعالیت‌ها در زندگی مردم بروز و ظهور می‌یابد.

وی در پایان نیز از متولیان برگزاری نمایشگاه روایت خدمت قدردانی کرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برکات زیادی برای مردم و مسئولان دارد از این جهت ادامه آن لازم و ضروری است.

کد خبر: ۲۴۰٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha