۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
آریزو۵ برقی در افتتاحیه ایستگاه شارژ خودروهای برقی| محصولات مدیران خودرو به تاکسیرانی می رود؟
بازار خبر می دهد

آریزو۵ برقی در افتتاحیه ایستگاه شارژ خودروهای برقی| محصولات مدیران خودرو به تاکسیرانی می رود؟

آریزو۵ برقی نخستین خودرویی بود که روز گذشته وزیر صمت و شهردار تهران در مراسم افتتاح ایستگاه شارژ خودروهای برقی از آن بازدید کردند، این خودرو با یکبار شارژ می تواند ۴۰۱ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

بازار؛ گروه خودرو: عصر روز گذشته با حضور وزیر صمت، شهردار تهران و مدیران عامل شرکت های خودروسازی ایستگاه شارژ خودروهای برقی افتتاح شد. در این مراسم خودروهای حاضر از ایستگاه ها مهم تر بود، چرا که این محصولات منجربه رشد صنعت انرژی، الکترونیک و خودروسازی در کشور می شوند.

نخستین خودرویی که عباس علی آبادی وزیر صمت و علیرضا زاکانی شهردار تهران در زمان افتتاح ایستگاه شارژ خودروهای برقی از آن بازدید کردند، آریزو ۵ برقی محصول جدید گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو بود.

آریزو۵ برقی دارای یک باتری ۵۳.۶ کیلوواتی با فناوری لیتیوم است که ظرف مدت نیم ساعت با حالت شارژ سریع می تواند ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ شود

آریزو۵ برقی چه ویژگی های دارد؟

آریزو۵ برقی دارای یک باتری ۵۳.۶ کیلوواتی با فناوری لیتیوم است که ظرف مدت نیم ساعت با حالت شارژ سریع می تواند ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ شود. این خودرو ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۷۶ نیوتن متر گشتاور دارد و به جدیدترین فناوری های ایمنی و رفاهی جهت افزایش راحتی سرنشینان مجهز است.

این خودرو قابلیت شارژ هوشمند و کابل شارژ اضطراری را نیز دارد، چینی ها جهت بهبود عملکرد این خودرو در شرایط جوی مختلف، سیستم کنترل دمای باتری در آریزو۵ برقی تعبیه کردند. گفتنی است که باتری آریزو۵ برقی درحالت شارژ کند حدود ۷ تا ۹ ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد.

آریزو۵ برقی در افتتاحیه ایستگاه شارژ خودروهای برقی| محصولات مدیران خودرو به تاکسیرانی می رود؟

آریزو۵ برقی با یک بار شارژ می تواند مسافتی حدود ۴۰۱ کیلومتر را طی کند، براساس شنیده ها احتمالا این خودرو بزودی در ناوگان تاکسیرانی تهران قرار خواهد گرفت.

طراحی آریزو۵ برقی تغییر داشته است؟

براساس بررسی های خبرنگار «بازار» از آریزو۵ برقی حاضر در مراسم افتتاح ایستگاه شارژ خودروهای برقی تهران، تفاوت چندانی با نسخه بنزینی خود ندارد. در این خودرو جلو پنجره حذف شده و ورودی اتصال شارژ این خودرو نیز زیر لوگوی آن تعبیه شده است. در این خودرو از رینگ ها ۱۶ اینچی آلومینیومی استفاده شده است.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha