۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
نظارت مستمر بر عملیات پروازهای اربعین در ترمینال سلام

نظارت مستمر بر عملیات پروازهای اربعین در ترمینال سلام

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از نظارت مستمر بر روند اعزام و پذیرش زائران با به‌کارگیری تمام امکانات برای خدمت رسانی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش بازار، محمدرضا فردی معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از نظارت مستمر بر روند اعزام و پذیرش زائران در ایام اربعین خبر داد.

فردی با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی به‌کارگیری تمام امکانات برای خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: در راستای عمل به این دستور نظارت مستمر بر روند اعزام و پذیرش زائران در ترمینال سلام انجام می شود.

وی افزود: بازدیدهای مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و مدیران این مجموعه از ترمینال سلام در ساعات مختلف شبانه روز بخش دیگری از نظارت ها بر روند عملیات پروازهای اربعین در فرودگاه امام است و تمام فرآیند اعزام و پذیرش زائران به صورت برخط توسط مدیران رصد می شود.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اضافه کرد: هماهنگی با تمام شرکت های هواپیمایی فعال در عملیات اربعین نیز صورت گرفته تا در صورت بروز تاخیر در یک پرواز از ظرفیت سایر شرکت ها برای اعزام زائران استفاده شود.

وی گفت: برنامه ریزی پروازها به گونه ای انجام شده که شاهد هیچگونه ازدحامی در ترمینال سلام نباشیم و پروازها در تمام ساعات شبانه روز توزیع شده اند تا خدمت رسانی با بهترین کیفیت به زائران انجام شده و آسایش آن ها تامین شود.

به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فردی افزود: موکب های خدمت رسانی در داخل و محوطه ترمینال سلام نیز به صورت ۲۴ ساعته پذیرای زائران هستند و خدمات متنوعی در این موکب ها به این عزیزان ارائه می شود.

گفتنی است، عملیات پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد ماه در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha