۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
۲ طرح صنعتی در گرمسار به بهره برداری رسید
رئیس صمت استان سمنان:

۲ طرح صنعتی در گرمسار به بهره برداری رسید

سمنان- احمدی، رئیس صمت استان سمنان از افتتاح دو طرح صنعتی در گرمسار خبر داد و گفت: ۸۲۰ میلیارد ریال برای این دو طرح سرمایه گذاری شده است.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به افتتاح طرح های هفته دولت بیان کرد: در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار ، فرماندار و سایر مسئولان استانی ، شرکت نیکان فرسان کویر و شرکت پولادفرآور کاوه در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه شرکت نیکان فرسان کویر با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت حدود یک هزار و ۲۵۰ متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار مستقر است، ابراز کرد: ظرفیت تولید سالانه چهار هزار و ۷۰۰ تن قطعات گچی ساختمانی و محصولات بتنی مسلح پیش ساخته از انواع بتن سبک را دارد که با افتتاح این واحد زمینه اشتغال حدود ۱۸ نفر فراهم شده است.

رئیس صمت استان سمنان اضافه کرد: شرکت پولاد فرآور کاوه از دیگر طرح های افتتاح شده در سفر استاندار در ششمین روز از هفته دولت به شهرستان گرمسار بود که با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید انواع اسکلت فولادی و ساختمانی در ناحیه صنعتی جنت آباد در شهرستان گرمسار فعالیت میکند که با راه اندازی آن ۱۰ نفر مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: این واحد صنعتی در زیربنایی به مساحت حدود دو هزار و ۲۶۰ متر مربع ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن انواع اسکلت فولادی ساختمانی ، ۲۰ هزار تن اسکلت فولادی سوله و هشت هزار تن انواع مخازن فلزی را دارد.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha