۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
۱۷۰۰ کردستانی در انتظار تحویل مسکن مهر هستند
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان :

۱۷۰۰ کردستانی در انتظار تحویل مسکن مهر هستند

کردستان- ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: یک هزار و ۶۷۰ واحد که پنج درصد کل واحدهای مسکن مهر استان است تاکنون به متقاضیان تحویل داده نشده است.

محمدصدیق ثابتی در گفتگو با خبرنگار بازار تعداد کل واحدهای مسکن مهر کردستان را ۳۸ هزار و ۱۸۰ واحد ذکر کرد و اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ۳۶ هزار و ۲۶۲ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۷۰ واحد مسکن مهر هنوز عملیات احداث آن‌ها به پایان نرسیده و تحویل متقاضیان نشده است، اضافه کرد: این تعداد واحد به طور متوسط حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان  با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر هم در یکی از شهرستان‌های استان فاقد متقاضی است، یادآور شد: مسکن مهر به افراد واجد شرایط تعلق می‌گرفت که یکی از دلایل نبود متقاضی در برخی از شهرستان‌های استان به نداشتن شرایط لازم برای برخورداری از این واحدها برمی‌گردد.

ثابتی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر کردستان هم با مشکل حقوقی مواجه هستند، یادآور شد: پرونده این ۴۶۱ واحد دارای مشکل حقوقی در مراجع قضایی است.

سهمیه مسکن مهر کردستان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت بیش از ۳۴ هزار واحد و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت هم بیش از چهار هزار واحد بوده است.

کد خبر: ۲۳٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha