۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
بیش از ۵۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در کردستان افتتاح می شود
استاندار کردستان:

بیش از ۵۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در کردستان افتتاح می شود

سنندج – زارعی کوشا، استاندار کردستان از افتتاح بیش از پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه همزمان با ایام هفته دولت در شهرستان های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا ضمن گرامیداشت هفته دولت در سطوح مختلف، یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، اسوه دولتمردان ماندگار در قلب ملت ایران را ارج نهاد و اظهار کرد: برنامه های مختلفی برای اجرا در ایام هفته دولت در کردستان تدارک دیده شده است.

وی از افتتاح کلان پروژه پتروشیمی در آینده نزدیک در کردستان خبر داد و گفت: رویکرد دولت سیزدهم، تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

استاندار کردستان گفت: امسال در هفته دولت ۵ هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: نوسازی مدارس ۲۱ پروژه، بنیاد مسکن ۸ پروژه، دانشگاه علوم پزشکی ۲۷ پروژه، شرکت آب منطقه‌ای ۶ پروژه، اداره صمت ۹ پروژه، حوزه ارتباطات ۱۳ پروژه، راهداری یک پروژه، منابع طبیعی ۵ پروژه، جهاد کشاورزی ۶۸ پروژه، شرکت برق۳۴ پروژه، گاز ۸۳ و کمیته امداد هم یک پروژه برای افتتاح دارند.

زارعی کوشا تصریح کرد: احتمالا تعدادی از پروژه‌ها تا یکی دو هفته بعد از هفته دولت افتتاح شود و این زمینه‌ ای برای حضور وزرا و مسوولان کشوری در کردستان است.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه ما پروژه‌های قابل بهره‌برداری را معطل مراسم افتتاح نمی‌کنیم، ادامه داد: باید مردم از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

زارعی کوشا اضافه کرد: جدا از ۳۱۶ پروژه آماده افتتاح در هفته دولت، ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان پروژه‌های نیمه تمامی داریم که بیش از دو دهه عمر دارند، افزود: تا پایان امسال در زمینه اتمام این طرح‌ها و پروژه‌ها اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

زارعی کوشا به تاثیرگذاری سفر رئیس جمهور در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان کردستان نیز اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات این بخش حل شد و در طول یک سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر به پروژه‌های استان تخصیص یافته است.

کد خبر: ۲۳۹٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha