۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
۱۷ هزار شغل در استان سمنان ایجاد شد
معاون امور اقتصادی استاندار سمنان:

۱۷ هزار شغل در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در سال گذشته با تلاش های صورت گرفته ۱۷ هزار شغل از سوی دستگاه های اجرایی و خدماتی در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا صادقی ظهر پنجشنبه در آغازین روز از هفته دولت سال جاری در مجموعه استانداری سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان برای اشتغال زایی انجام شده است، تاکید کرد: اعطای تسهیلات به خصوص مشاغل خانگی و روستایی در زمره اقدامات صورت گرفته در استان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۷ هزار شغل در استان سمنان ایجاد شد، افزود: این در حالی است که کل تعهد استان سمنان برای ایجاد اشتغال ۱۲ هزار نفر بود که نشان می دهد به مراتب بیش از میزان تعهد در این استان کار ایجاد شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دیگر رویکرد اقتصادی استان فعال سازی واحد های دانش بنیان است، گفت: در سال های اخیر ۱۶۰ شرکت دانش بنیان در استان سمنان مجوز فعالیت گرفته و در زمینه های مختلف مشغول کار هستند.

صادقی با بیان اینکه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی دیگر تاکید ما در استان است، بیان داشت: ایجاد دانشگاه های علمی کاربردی در داخل واحد های صنعتی از جمله اقدامات برای بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی بود.

وی درباره خرید دام از عشایر و روستائیان با هدف حمایت از آنان به ویژه در زمینه تامین علوفه مورد نیاز این قشر، ابراز داشت: بالاترین خرید دام سبک کشور متعلق به استان سمنان است.

به گزارش بازار ۸۱۱ طرح در هفته دولت در استان سمنان افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۹٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha