۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
جذاب ترین ایده های طراحی سایبان باغ و ویلا

جذاب ترین ایده های طراحی سایبان باغ و ویلا

اگر یک باغ شخصی دارید و یا می‌خواهید ویلایی را طراحی کنید، قطعاً یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت بحث طراحی سایبان باغ و ویلا است.

به گزارش بازار، اگر یک باغ شخصی دارید و یا می‌خواهید ویلایی را طراحی کنید، قطعاً یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت بحث طراحی سایبان باغ و ویلا است. شما دوست دارید ساعت ‌ها در محوطه ویلا یا باغ خود قدم بزنید؛ از تماشای گیاهان و درختان لذت ببرید و در هوای دل ‌انگیز و خنک عصرگاهی با اعضای خانواده یا دوستان خود دورهمی بسیار خاطره‌ انگیزی داشته باشید. بنابراین به سایبان نیاز خواهید داشت. در این مطلب که توسط مهندسین گروه هوبر نگارش شده است قرار است جذاب ‌ترین ‌ایده ‌های طراحی سایبان متحرک باغ و ویلا را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

معرفی جذاب ‌ترین ‌ایده ‌های طراحی سایبان باغ و ویلا

کافی است کمی در اینترنت تحقیق کنید تا متوجه شوید که چه طراحی ‌های بسیار زیبایی برای محوطه باغ و ویلا وجود دارد. پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است که شما بتوانید ‌ایده‌ های بسیار جذابی را در محوطه باغ، حیاط خانه و یا ویلای خود پیاده کنید. نوع سایبانی که شما در این قسمت ‌ها نصب می‌ کنید به شدت بر روی زیبایی باغ و ویلا تأثیر می ‌گذارد. بنابراین بهتر است اکنون که می‌ خواهید برای ساختن سایبان هزینه کنید، حتماً ‌ایده‌ های جذاب و با منظره خاص را پیاده ‌سازی نمایید چون همین موضوع باعث می ‌شود زیبایی باغ یا ویلای شما چندین برابر گشته و اگر روزی بخواهید آن را بفروشید قطعاً قیمت آن بالاتر می ‌رود. پس در ادامه چند ‌ایده طراحی سایبان باغ و ویلا را به شما معرفی می‌ کنیم:

طراحی سایبان باغ و ویلا به سبک پرگولا

جالب است بدانید بعضی از افراد فکر می‌ کنند که پرگولا همان آلاچیق است اما این طور نیست و تفاوت ‌هایی بین این دو وجود دارد. در طراحی پرگولا از چوب استفاده می ‌شود که یک سقف مشبک برای آن در نظر گرفته خواهد شد. در صورتی که آلاچیق سقف کاملاً پوشیده ‌ای دارد. بنابراین اگر شما در زیر پرگولا بایستید، انعکاس نور واقعاً نمای بسیار زیبایی را برای شما ایجاد خواهد کرد. تفاوت دیگر پرگولا و آلاچیق، شکل ظاهری آن است. معمولاً پرگولا به شکل چهار ضلعی و با چهار ستون بنا می ‌شود. اجازه دهید برای شما توضیح دهیم که پرگولا چه کاربرد هایی دارد. علاوه بر اینکه این سایبان می‌ تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند و به خصوص یک مسیر ورودی بسیار عالی را برای خانه، باغ و یا ویلا رقم خواهد زد، شما می‌ توانید یک سایه دلچسب با انعکاس نور خورشید را تجربه نمایید. از طرف دیگر پرگولا می ‌تواند تکیه ‌گاهی برای گیاهان باشد. گیاهان رونده را در محوطه کشت کرده و آن ‌ها را به سمت پرگولا حرکت دهید. در این صورت پرگولا پوشیده از گیاه خواهد شد و تونل جنگلی را برای شما ایجاد می‌ کند.

پرگولا

طراحی سایبان باغ و ویلا با سقف برقی

رایج ‌ترین نوع طراحی سایبان، سقف برقی اتوماتیک است. شما هر زمان که نیاز داشتید می ‌توانید این سقف را باز کرده و از سایه آن لذت ببرید و در مواقعی که به آن نیاز ندارید می ‌توانید آن را جمع کنید. عمدتاً سقف برقی برای محوطه ‌هایی مورد استفاده قرار می ‌گیرد که پارکینگ نداشته و در نتیجه یک ابزار دو منظوره به حساب می ‌آید. می ‌توانید به عنوان سایبان برای دورهمی از آن استفاده کنید و گاهی اوقات می ‌توانید آن را به سایبانی برای وسیله نقلیه خود تبدیل نمایید. حتی جالب است بدانید که از سقف برقی می ‌توانید برای قسمت جلوی ورودی ساختمان استفاده کنید. اگر در روز ‌های تابستان آفتاب زیادی وارد باغ یا ویلا می ‌شود، شما می‌ توانید سقف برقی را باز کنید تا از ورود بیش از اندازه نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری گردد.

طراحی سایبان باغ و ویلا با سایبان متحرک

سایبان متحرک به دو دسته سایبان برقی و سایبان دستی تقسیم می ‌شود. مزیت سایبانی متحرک دستی این است که شما براساس سلیقه خود می ‌توانید در هر قسمتی از باغ یا ویلا که دوست داشتید سایبان را در آنجا قرار داده و ساعت ‌ها در زیر سایبان استراحت کنید. اما در مورد سایبان متحرک برقی، چنین امکانی برای شما وجود ندارد. این سایبان همانند سقف برقی عمل می ‌کند. در واقع سایبان در یک قسمت به صورت ثابت قرار گرفته و شما با کنترل می ‌توانید سایبان متحرک را باز یا بسته کنید. معمولاً از سایبان متحرک برقی برای پارکینگ استفاده می ‌شود.

در پایان

‌ایده ‌های زیادی برای طراحی سایبان باغ یا ویلا وجود دارد ولی ما در این مطلب سعی کردیم که بروز ترین و جذاب ‌ترین ‌ایده ‌ها را به شما عزیزان معرفی نماییم. گروه مهندسی هوبر با مجموعه‌ ای از مهندسین خبره و توانمند در خدمت شما است تا بتوانید جذاب ‌ترین ‌ایده ‌های طراحی باغ و ویلا را برای خود رقم بزنید. ما به شما تضمین می ‌دهیم که با قیمت مناسب و با بهترین متریال، صفر تا صد همه امور را برای شما بر عهده گرفته و بدون اینکه نگرانی از بابت کیفیت کار داشته باشید بتوانید در نهایت یک سایبان زیبا در باغ یا ویلا در اختیار خود داشته و از آن لذت ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی هوبر به نشانی اینترنتی www.hoobertec.com مراجعه نمایید.


 

کد خبر: ۲۳۹٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha