۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
خرید آسان و اینترنتی جدیدترین مدل های انگشتر جواهر از سایت زر

خرید آسان و اینترنتی جدیدترین مدل های انگشتر جواهر از سایت زر

در این مقاله به ارایه نکاتی جهت خرید بهتر انواع انگشتر طلا و جواهر پرداخته ایم و سایت زر را برای شما به عنوان یک سایت طلا و جواهر معتبر با نماد ۴ ستاره الکترونیکی معرفی کرده ایم.

به گزارش بازار، انگشتر را باید یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها برای خانم‌ها و آقایان دانست. هیچ فرقی نمی‌کند قصد خرید انگشتر طلا زنانه داشته باشید یا مردانه، در هر صورت داشتن اطلاعات دقیق و کافی در این زمینه کمک می‌کند که بهترین انتخاب را تجربه کنید.

زیبایی گاهی می تواند از دستان ما شروع شود. برای شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر رسیدن، ممکن است از یک یا چند انگشتر کمک بگیریم. گاهی اوقات ما به طور کاملا تصادفی انگشتری را روی انگشت خود می زنیم و تنها چیزی که برای ما مهم است تعیین اندازه انگشتر است.

رفتن به جواهر فروشی و بازارهای محلی یا بازدید از یک وب سایت ممکن است یکی از راه های شروع سفر شما برای یافتن انگشتر مناسب باشد. با این حال، باید برای گسترش جستجوی خود، کاوش در سبک های مختلف، وقت بگذارید. اگر شما هم از علاقمندان به انگشتر طلا هستید اما نمی‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به توصیه‌های کارشناسان سایت طلا و جواهر زر در این زمینه توجه فرمایید. این توصیه‌ها به شکل مقاله‌ای خواندنی گردآوری شده است تا شما را برای خرید جدیدترین مدل‌های انگشتر طلای زنانه و مردانه راهنمایی کند. همراه ما باشید.

داستان جذاب و شنیدنی پیدایش انگشتر؛ یک اکسسوری جذاب برای زنان و مردان

اگر فکر می‌کنید که انگشترها از همان ابتدا به شکل امروزی ساخته و استفاده می‌شدند سخت در اشتباه هستید. انگشتر طلا زنانه برای رسیدن به ظاهر جذاب امروزی‌اش قرن‌های متمادی را پشت سر گذاشته و همچنین انگشتر طلا مردانه نیز با مقاصد مختلف طی قرون طولانی مورد استفاده واقع شده است. داستان پیدایش انگشترها و تغییر آن‌ها طی سال‌های طولانی بسیار جالب است.

انگشتر در گذشته‌های بسیار دور شامل یک نوار باریک ساخته شده از متریال مختلفی چون فلز، چوب، شیشه، پلاستیک و حتی ساقه گیاهان بوده است که به عنوان یک ابزار زینتی دور انگشتان دست قرار می‌گرفته است. شواهد تاریخی نشان می‌دهد که مصریان اولین کسانی بودند که با استفاده از چرم و نی حلقه‌هایی را به شکل انگشترهای امروزی ساخته و استفاده می‌کنند. همچنین ترکیب متریال‌های مختلف با سنگ‌های زینتی از جمله لاجورد، کریستال، فیروزه و آمیتیس نیز اولین بار توسط مصریان انجام گرفته است.

عکس انگشتر طلا زنانه جدید

شواهد باستانی نشان می‌دهد که انگشتر در ابتدا به عنوان یک نماد مذهبی و طلسم مورد توجه بوده است و به همین دلیل اغلب موبدان، ثروتمندان، جادوگران و پادشاهان از آن استفاده می‌کردند.

این رومیان و یونانیان بودند که از انگشتر برای اهداف متفاوتی از یک اکسسوری تزئینی تا سمبل تأهل و ازدواج استفاده کردند. از آنجایی که به دست کردن انگشتر در قرون وسطی بسیار مورد توجه بوده است، استفاده از انگشتر در تمام انگشتان با مفاهیم خاص در این دوره رایج شد.

انگشترهای مهر به منظور احراز هویت و تأیید اسناد تجاری و نامه‌های شخصی نیز نوعی دیگری از کاربرد انگشتر در قرون وسطی است.

انگشترهای پر زرق و برق به سبک امروزی بیشتر از قرن هفدم میلادی رواج پیدا کردند. همچنین استفاده از طلا و نقره برای ساخت انگشترهای ارزشمند نیز در قرن هجدهم و دوره شکوفایی طراحی جواهرات صورت گرفت. در همین دوران بود که انگشترهای لوکس و اعیانی ساخته شده از ترکیب طلا و سنگ‌های جواهر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتند.

خرید انگشتر طلا

انگشترها به لحاظ جنسیت کاربر، مدل، متریال ساخت و طراحی انواع مختلفی دارند که انتخاب آن‌ها با توجه به اهداف خاص یا صرفا سلیقه فردی صورت می‌گیرد.

راهنمای انتخاب انگشتر طلا؛ یک انتخاب ایده آل و دوستداشتنی

انگشترهای طلا و جواهر اگرچه بسیار چشم نواز و اغواکننده هستند اما انتخاب یک انگشتر ایده آل و دوست داشتنی ممکن است کار سختی به نظر برسد. اگر شما هم از آن دست افرادی هستند که در مواجهه با مدل‌های مختلف انگشتر در انتخاب گیج می‌شوند پیشنهاد می‌کنیم این بخش را با دقت بیشتری بخوانید. مهمترین نکات در زمان خرید انگشتر طلا عبارتند از:

انتخاب سایز مناسب؛ راحتی و زیبایی را یکجا بخواهید!

یکی از مهمترین نکات در زمان خرید انگشتر، انتخاب سایز مناسب است. سایز مناسب به سایزی گفته می‌شود که نه برای انگشت شما تنگ و نه گشاد باشد. زمانی که انگشتر را در انگشت خود قرار می‌دهید نباید انگشت شما تحت فشار قرار گرفته و یا انگشتر سخت در جای خود قرار گیرد، همچنین نباید انگشتر در دست شما خیلی آزاد باشد و با هر حرکت احتمال بیرون افتادن آن وجود داشه باشد. خوشبختانه شما می‌توانید انگشتر دلخواه خود را اگر سایز مناسبی نداشته باشد به راحتی برای انگشت خود سایز کنید.

عکس انگشتر طلا دخترانه جدید

انتخاب رکاب انگشتر؛ مستحکم، زیبا و راحت

همان طور که پیش‌تر هم گفتیم، انگشترها انواع مختلفی دارند و رکاب انگشتر با توجه به مدل آن ممکن است باریک و ظریف یا عریض و پهن باشد. مهمترین نکته آن است که رکاب انگشتر انتخابی شما از استحکام مناسبی برخوردار باشد. اگر انگشتان کشیده‌ای دارید بهتر است سراغ رکاب‌های ظریف و کار شده بروید، برای انگشت‌های گوشتالود، عریض و پهن رکاب‌های پهن‌تر مناسب‌تر هستند. حتی اگر علاقه دارید انگشتری انتخاب کنید که رکاب آن بلند و کشیده باشد، به یاد داشته باشید که مفصل انگشت شما باید امکان حرکت آزادانه را داشته باشد.

انتخاب مدل انگشتر؛ هم سلیقه هم کاربرد را در نظر بگیرید!

انگشتر طلا از جمله اکسسوری‌هایی است که تنوع بسیاری از مدل و طرح را دارا است؛ بنابراین شما با هر سلیقه و بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید یک انگشتر مناسب برای خود پیدا کنید. انتخاب مدل بستگی زیادی به سلیقه شما دارد ضمن این که باید کاربرد انگشتر را نیز در نظر داشته باشید. مثلا یک انگشتر طلا زنانه با طراحی ویکتوریایی یک انتخاب عالی برای میهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی است، حال آن که یک انگشتر طلا مردانه تک نگین می‌تواند یک انتخاب مناسب به عنوان حلقه ازدواج باشد.

انگشتر جواهر خاص زنانه

انگشترهای پر نگین و پر زرق و برق عموما برای استفاده دائمی مناسب نیستند و ممکن است هنگام کار با دست برای شما مشکلاتی ایجاد کنند و همچنین احتمال ریزش نگین‌ها نیز وجود دارد. اما انگشترهای ساده‌تر یا انگشترهای بدون نگین می‌توانند انتخاب مناسبی برای استفاده دائمی و روزانه باشند.

شما می‌توانید سراغ مدل‌های مفهومی و پر معنا بروید و یا صرفا یک انگشتر با مدلی مدرن و همه پسند را انتخاب کنید. این شما هستید که نهایتا انتخاب می‌کنید چه انگشتری را به دست داشته باشید. بهتر است برای انتخاب بهتر به سبک پوشش و استایل خود نیز توجه داشته باشید.

انتخاب متریال مناسب؛ طلا یا پلاتین؟!

ممکن است هنگام انتخاب انگشتر به این فکر کنید که انگشتر طلا بخرید یا پلاتین. پلاتین نیز یک فلز ارزشمند همانند طلا است که استحکام و طول عمر بیشتری نسبت طلا دارد. ضمن این که استفاده از آن هیچ منع شرعی برای مردان پایبند به اعتقادات مذهبی نداشته و می‌تواند یک گزینه عالی برای انگشترهای مردانه باشد.

این که انگشتر طلای شما چه رنگی داشته باشد و عیار آن چقدر باشد بستگی مستقیم به سلیقه و بودجه شما خواهد داشت. شما حتی می‌توانید انگشتر مورد نظر خود را با رنگ طلای دلخواه و یا ترکیبی از رنگ‌های مختلف طلا سفارش دهید.

بهترین زمان خرید انگشتر طلا؛ هوشمندانه عمل کنید!

حتما می‌دانید که مکانیسم بدن انسان به گونه‌ای است که در برخی از ساعات شبانه روز به دلیل احتباس آب در بدن ورم بیشتری دارد. بنابراین برای خرید انگشتر سایز مناسب بهتر است بعدازظهر اقدام کنید. عموما بعد از خواب بدن تورم بیشتری دارد، همچنین در هوای سرد سایز انگشتان کوچکتر می‌شود. اگر بین دو سایز انگشتر مردد هستید بهتر است سایز بزرگتر را سفارش دهید.

خرید انگشتر جواهر خاص زنانه

قیمت انگشتر؛ وقتی پول حرف اول را می‌زند!

یکی از مهمترین دغدغه‌های خریداران انگشتر طلا، قیمت آن است. اگرچه فرمولاسیون معینی برای محاسبه قیمت طلا وجود دارد اما موارد دیگری چون نرخ زنده طلا، تعداد، وزن و نوع نگین‌های جواهر، سفارشی ساز بودن و… از جمله موارد دیگری است که در تعیین قیمت انگشتر طلا تأثیرگذار خواهند بود.

جدیدترین مدل‌های انگشتر طلا و جواهر را از ما بخواهید!

خرید انگشتر طلا از یک فروشگاه معتبر می‌تواند خیال شما را بابت یک خرید به یادماندنی آسوده سازد. سایت زر یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین ساخت سفارشی طلا و جواهر است که جدیدترین مدل‌های اکسسوری‌های جواهر را در گالری‌های متنوع خود جای داده است.

سایت طلا و جواهر زر - خرید انگشتر

شما می‌توانید علاوه بر مشاهده قیمت طلا آنلاین در سایت زر ، برای دریافت مشاوره خرید و پاسخگویی به سوالات خود از طریق شماره‌های ۸۸۶۴۱۵۰۳-۰۲۱ و ۸۸۶۴۱۵۰۴-۰۲۱ و همچنین شماره همراه ۰۹۱۲۱۵۹۸۴۱۹ و ۰۹۱۲۲۱۵۷۵۵۹  با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که مشتریان عزیز بتوانند با هر سلیقه و بودجه‌ای بهترین خرید را تجربه کنند.

برای خرید بهتر و با دقت تر می توانید با کارشناسان وبسایت زر تماس بگیرید تا بطور کامل شما را در مراحل خرید راهنمایی نمایند و مشاوره های لازم را از نظر نوع سنگ ها و طلای بکار رفته و سایر سوالات شما عزیزان، بطور کامل ارائه دهند. همچنین می توانید قیمت انگشتر را با توجه به سلیقه و بودجه خود، با تغییراتی در نوع  سنگ، رنگ، ابعاد و یا سایز تغییر دهید و با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان، سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما بطور دقیق شما را راهنمایی خواهند کرد تا خریدی مطمئن را با وبسایت زر تجربه کنید. 

طراحی مدل‌های دلخواه جواهرات مطابق با بودجه شما

شما می‌توانید در صورت تمایل هر نوع تغییری را در این انگشتر طلا ایجاد کنید. امکان تغییر سایز، ابعاد و تعداد نگین‌های برلیان این انگشتر برای مشتریان عزیز وجود دارد. همچنین می‌توانید آن را با طلای زرد یا رزگلد و حتی به‌صورت دورنگ سفارش دهید. اگر شما متولد ماه دیگری هستید یا به سنگ دیگری علاقه‌مند هستید می‌توانید این انگشتر طرح پروانه را با سنگ‌های قیمتی دیگری نیز سفارش دهید. حتی می‌توانید با تغییراتی در جزییات مدل محصول، قیمت آن را نیز تغییر دهید و با بودجه خود هماهنگ نمایید.

برای همه این تغییرات می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت که قبلا نیز گفته شد تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌طور کامل شما را راهنمایی نمایند. همچنین می‌توانید آویز یا گوشواره و یا حتی نیم ست مشابه با این مدل را نیز سفارش دهید تا بتوانید با انگشتر طرح پروانه ست کنید. همه این امکانات را بری رفاه حال مشتریان و پاسخ به نیازها و خواسته‌های آن‌ها قرار داده‌ایم تا بتوانند خرید اینترنتی رضایت‌بخش و مطمئنی را با ما تجربه نمایند.

کد خبر: ۲۳۹٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha