۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
مصوبات افزایش قیمت بلیت اتوبوس باطل است
رئیس ستاد مرکزی اربعین:

مصوبات افزایش قیمت بلیت اتوبوس باطل است

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: هیچ یک از استان‌ها اجازه افزایش قیمت بلیت اتوبوس را ندارند و اگر استانی چنین اقدامی انجام داده، مصوبه آن از باطل و غیرقابل قبول است.

به گزارش بازار، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین امروز دوشنبه (۳۰ مرداد) گفت: به هیچ عنوان هیچ یک از استان‌ها اجازه افزایش قیمت بلیت اتوبوس را (جز براساس ستاد مرکزی اربعین ) ندارند و اگر استانی اقدام به افزایش قیمت بلیت اتوبوس کرده است، مصوبه آن از همین باطل و غیرقابل قبول است. رئیس جمهور نیز به وزیر راه دستور دادند بر این مساله نظارت شود.

وی افزود: کمبود و گرانی بلیط هواپیما خارج از مصوبه وزارت راه در جلسه مطرح شد( متاسفانه برخی از شرکت ها تخلف کرده اند)؛ وزیر کشور دستور داد که بازرسی در سازمان هواپیمایی به سرعت تقویت شود و به کمک دادستانی و دستگاه قضا با متخلفین برخورد شود.

میراحمدی تصریح کرد: وزارت راه سامانه «همراه من» را پیش‌بینی کرده است، کسانی که ظرفیت لازم برای انتقال زائر به مرزها را دارند یا نذر دارند تعدادی از زائرین را به استانها و پایانه های مرزی منتقل کنند، به این سامانه مراجعه کنند تا نذر مسافر از این طریق مدیریت شود.

کد خبر: ۲۳۸٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha