۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
ساخت خانه‌های ۲۵ متری مغایر قانون جهش تولید مسکن است
نماینده مردم تهران در مجلس:

ساخت خانه‌های ۲۵ متری مغایر قانون جهش تولید مسکن است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ساخت خانه‌های ۲۵ متری مغایر قانون جهش تولید مسکن بوده و موجب افزایش جمعیت پذیری کلانشهرها می‌شود.

به گزارش بازار، اقبال شاکری، با یادآوری انتشار اخباری مبنی برای برنامه دولت برای ساخت خانه‌های ۲۵ متری، گفت: ساخت خانه‌های کوچک متراژ و ۲۵ متری به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و با قانون جهش تولید مسکن و ضوابط ساخت و ساز مسکن کشورمان درتعارض است.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه خانه‌ ۲۵ متری برای اسکان موقت و مهمانپذیر مناسب بوده و برای زندگی و اسکان دائمی در شان مردم نیست، عنوان کرد: اگر پیشنهاد برنامه ساخت خانه‌های ۲۵ متری در تهران و کلانشهرها به بهانه کمبود زمین هم ارائه شده موجب افزایش جمعیت پذیری این مناطق می‌شود و تراکم نفر در هکتار را بیشتر کرده که کاملا ممنوع است و به هیچ عنوان نباید انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: معماری ساخت مسکن مطابق با الگوی ایرانی - اسلامی در قانون جهش و تولید مسکن تاکید شده و کاملا مشخص است؛ بنابر این تاکید می‌کنم اگر خانه‌های ۲۵ متری در کلانشهرها ساخته شود، موجب افزایش جمعیت‌پذیری و بروز مشکلات متعددی می‌شود.

کد خبر: ۲۳۸٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha