رصد و پایش دقیق آسانسور ساختمان‌ها در کشور
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد

رصد و پایش دقیق آسانسور ساختمان‌ها در کشور

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به رصد و پایش دقیق آسانسور ساختمان‌ها در کشور گفت: این سازمان نسبت به رعایت مقررات استاندارد مسامحه ندارد.

به گزارش بازار، مهدی اسلام‌پناه در نشستی که با رئیس، نایب رئیس و دبیران سندیکاها، انجمن و اتحادیه تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی برگزار شد بر رفع ایرادات اساسی در صنعت آسانسور برای افزایش سطح ایمنی و رضایت شهروندان تاکید کرد و عزم سازمان ملی استاندارد ایران را برای ساماندهی این صنعت راسخ و قطعی دانست.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، نظم دهی صنعت آسانسور را ضروری دانست و متذکر شد: هیچ بنگاهی حق ندارد برای کسب حاشیه سود بیشتر، قوانین و مقررات را نادیده بگیرد و سلامت و ایمنی شهروندان را به مخاطره اندازد.

اسلام پناه با اشاره به حدود ۳ هزار واحد تولیدکننده و خدمات آسانسور و پله برقی دارای پروانه در این صنعت اظهار داشت: اجماع نظرات و یکپارچگی اطلاعات در این صنعت به رفع بسیاری از معضلات موجود خاتمه می‌دهد.

وی با بیان اینکه استانداردها و دستورالعمل‌های تولید و بهره برداری از آسانسور روزآمد می‌شود، افزود: فرآیند تولید، نصب و خدمات آسانسور و پله برقی در کشور باید در مسیر شفافیت و تحول قرار گیرد.

کد خبر: ۲۳۸٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha