۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
اتمام عملیات روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از مسیر ایلام - مهران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

اتمام عملیات روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از مسیر ایلام - مهران

ایلام-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از اتمام عملیات روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از مسیر ایلام - مهران با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، سید زاهدین چشمه خاور در جریان بازدید از پروژه‌های راهداری در محور ایلام - مهران با اشاره به اینکه روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان یکی از مهمترین اقدامات برای توسعه زیرساخت‌های استان در بحث اربعین حسینی بوده است اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از مسیر ایلام - مهران با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

وی افزود: در مجموع ۱۷۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: این مدت روکش آسفالت در ۱۳ محور ایلام - سرابله، ایلام - چوار، داخل شهر ایوانغرب، محور زرنه - سومار، ایلام - مهران، مهران - ایلام، دهلران - اندیمشک، آبدانان - مورموری، دره‌شهر - ماژین، بدره - ایلام، بان‌زیارت - چوار، هفت - چشمه ایلام و طاهروند هلیلان تکمیل شده است.

چشمه خاور با اشاره به عملیات اجرایی روکش آسفالت مسیر ایلام - مهران و برعکس یادآور شد: این پروژه با حجم عملیات خاکبرداری ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، ۴۱ هزار تن آسفالت و ۳۰ دستگاه احداث ابنیه فنی در مدت ۱۸ ماه توسط شرکت پشیمن کوه ایلام اجرایی و تکمیل شده است.

کد خبر: ۲۳۸٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha