۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد رهگیری روی قطعات خودرو، روشی در تشخیص کالای اصل از تقلبی
مدیر خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد

کد رهگیری روی قطعات خودرو، روشی در تشخیص کالای اصل از تقلبی

­مدیر خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: با سامانه منسجم و کد رهگیری روی کالا، توانستیم راهی برای تشخیص کالای اصل و تقلبی ایجاد کنیم.

به گزراش بازار، بابک سلاجقه، افزود: در بحث کالای تقلبی و قاچاقی که در فروشگاه‌های سطح شهر پخش شده بود، با سامانه منسجم و کد رهگیری کالایی روی کالا توانستیم همه مشکلات را حل کنیم و مشتریان می‌توانند به راحتی از اصالت کالای خودشان باخبر شوند و با آرامش خیال و با استفاده از گارانتی لازم از آن کالا بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: امسال با بازدید و همکاری که با واحدهای نظارتی انجام شده، بیش از ده‌ها مورد کالای تقلبی کشف، ضبط و با متخلفان به شدت برخورد شد.

مدیر خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: سعی کرده ایم در بحث خدمات رسانی برای مشتریان کارهایی را انجام دهیم؛ بدین منظور کیفیت و سطح تعمیرات نمایندگی‌ها را با روش‌های آموزشی بالا برده ایم که بیش از ۱۵۰ فیلم آموزشی برای همه نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در رابطه با تعمیرات خودروها درست و در سطح نمایندگی‌ها توزیع شد.

به گفته سلاجقه همه تعمیرکاران گروه صنعتی ایران خودرو حتی تعمیرکاران در شهرهای کوچک هم فیلم‌های آموزشی را دیده اند؛ ضمن ارسال قطعات اصل به تعمیرکاران، با این فیلم‌های آموزشی توانستیم اطلاعات فنی همه تعمیرگاه‌های مجاز ایران خودرو را بالا ببریم.

کد خبر: ۲۳۸٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha