۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
ارتباط دولت با ۵۰۰ شرکت دانش بنیان| تا کنون ۳۵۰۰ روستا آب رسانی شده اند
رئیس جمهور مطرح کرد

ارتباط دولت با ۵۰۰ شرکت دانش بنیان| تا کنون ۳۵۰۰ روستا آب رسانی شده اند

رئیس جمهور با بیان اینکه موسسات دانش بنیان اثر بخش شده اند، گفت: قبل از دولت فعلی وزارت نفت با کمتر از صد شرکت دانش بنیان ارتباط داشت ولی امروز حداقل با ۵۰۰ شرکت دانش بنیان ارتباط برقرار شده است.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه (۲۸ مرداد) در اولین اجلاسیه ملی مردمی‌سازی دولت که با حضور نخبگان، حلقه‌های میانی، شبکه دستیاران مردمی سازی و مسئولان برگزار شد، گفت: انقلاب ما مردم پایه بود و مردم به رهبری امام انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با بیان اینکه در حوزه هایی که به مردم نقش داده شده است موفق بودیم، افزود: در این دولت با تجربه ای که از گذشته داشتیم و آنچه پیشینیان انجام دادند بنا گذاشتیم که دولت سیزدهم در عمل مردمی باشد و به مردم میدان دهد تا جایی که مردم کار را انجام دهد و دولت نقش حمایت، هدایت و نظارت را ایفا کند. در حوزه های اقتصادی تولید، توزیع، صادرات و در مواردی واردات داریم که همه اینها می تواند به دست مردم صورت بگیرد مردم آمادگی دارند در حوزه های مختلف حاضر شوند و سرمایه گذاری کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: در حوزه مسایل اجتماعی کاهش طلاق، کاهش اعتیاد، کاهش حاشیه نشینی و... و. می تواند توسط مردم انجام گیرد. در حوزه فرهنگ موسسات اثر گذار فرهنگی، هنری، مساجد و هیئات می توانند نقش مهمی داشته باشند. مجلس و هیأت کارکردهای مختلفی دارند که یکی از آن توجه به نورانیت اهل بیت(ع) است کارکرد دیگر همگرایی و همبستگی محله است.

رئیسی گفت: موسسات دانش بنیان اثر بخش شده اند، قبل از دولت فعلی وزارت نفت با کمتر از صد شرکت دانش بنیان ارتباط داشت ولی امروز حداقل با ۵۰۰ شرکت دانش بنیان ارتباط برقرار شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی افزود: تا کنون ۳۵۰۰ روستا آب رسانی شده اند هیچ سختی ای در کارها با مشارکت کردم وجود ندارد. بیشترین گزارشات در مورد حرکت ضدانقلاب توسط مردم صورت می گیرد و بسیاری از توطئه ها به وسیله اطلاعات مردمی کشف می‌شوند.

کد خبر: ۲۳۸٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha