۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
ارزآوری ناوگان ملی و بین المللی خط قرمز ماست
مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

ارزآوری ناوگان ملی و بین المللی خط قرمز ماست

هدایتی، مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در حال رایزنی برای حمل یکسره و حضور و نفوذ ناوگان ملی و بین المللی در منطقه هستیم چراکه ارزآوری این ناوگان از اصول و خط قرمز ماست.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد هدایتی در سفر به گرگان با حضور مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل های وزارت راه و شهرسازی طی نشست با تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل بین المللی گلستان گفت: برای دستیابی به بخشی از این هدف لازم است که بخش خصوصی در کنار بخش دولتی قرار گیرد.

به گفته وی، همچنین طرح مسایل حمل و نقل در شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت موجب همراهی تاجر و صاحب کالا در دستیابی به اهداف می شود.

هدایتی افزود: برای طرح برخی از موضوعات نظیر نابرابری میزان عوارض ترکمنستان نیازمند مستندات برای اعتراض رسمی بوده و همچنین سیاست سازمان ترانشیپ مرزی کالا نیست بلکه حمل یکسره را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: پیشبرد اهداف محقق شده در مرزهای دیگر نظیر سرخس در گلستان، لازم است با ابعاد و اجماع جلو رود و این در حالی است که با محوریت نهادهای بین المللی و حمایت کامل از ناوگان ملی و بین المللی؛ به وحدت و توجیه و هماهنگی در مجموع استان و در قدم اول اتاق بازرگانی نیاز داریم.

هدایتی ترکمنستان را کشوری با مناسبت های خاص بیان کرد و گفت: گلستان به دلیل رابطه قومی و خویشاوندی با آنها می تواند در حل مشکلات بسیار کمک کننده باشد.

کد خبر: ۲۳۷٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha