۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
فعالیت بزرگترین واحد تولیدی ذوب فولاد زنجان آغاز می شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

فعالیت بزرگترین واحد تولیدی ذوب فولاد زنجان آغاز می شود

زنجان - فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: بزرگترین واحد تولیدی ذوب فولاد توسط بخش خصوصی با ارزش ریالی بیش از دو هزار میلیارد تومان در سال جاری فعالیت خود را در زنجان آغاز می کند. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: تحقق این شعار نیاز به همکاری تمام دستگاههای اجرایی و قوای سه گانه دارد و در این راستا باید همه همدل بوده و همکاری لازم را انجام دهند. 

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی در استان زنجان مشکل مواد اولیه دارند، اظهار کرد: هیچ یک از واحدهای تولیدی در استان نیازی به ارز سیستم بانکی ندارند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه این استان زنجان در تولید صنعت فولاد در سطح کشور جایگاه خوبی  دارد، گفت: واحدهای تولیدی فولاد استان زنجان در سطح کشور با حداکثر ظرفیت کار می کنند. 

فغفوری تاکید کرد: بزرگترین واحد تولیدی ذوب فولاد توسط بخش خصوصی در استان زنجان با ارزش ریالی بیش از دو هزار میلیارد تومان در سال جاری فعالیت خود را آغاز می کند. 

وی افزود:  این استان در سال بیش از چهار میلیون تن فولاد تولید می کند و با فعال شدن چهار واحد تولیدی در بخش فولاد اشتغال در این بخش افزایش می یابد. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شده است، افزود: در استان زنجان شش واحد تولیدی در بخش فولاد غیر فعال  است و با برنامه ریزی فعال می شود. 

کد خبر: ۲۳٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha