۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
واحدهای راکد گردشگری در استان سمنان احیا می شوند
استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

واحدهای راکد گردشگری در استان سمنان احیا می شوند

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از تسهیل در رفع رکود از واحدهای گردشگری به خصوص واحدهای اقامتی مسافران، در استان با همکاری بانک های عامل و میراث فرهنگی خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، از رفع مشکلات واحد های راکد در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به مثابه یکی از تاکیدات مجموعه مدیریت کلان استان سمنان خبر داد و تاکید داشت: بانک ها عامل و میراث فرهنگی در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بومگردی در گذشته فعال بوده و به هرعلتی فعال نیست شناسایی شود، افزود: برخی از این واحد ها با ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان امکان بازگشایی دارد و لذا این امر نه تنها امکان استقرار و اسکان مسافران و گردشگران بلکه اشتغال جوانان روستایی را نیز مهیا خواهد کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در شاخص احیای واحد های راکد در سال گذشته سمنان توانست رتبه پنجم کشور را در اختیار بگیرد، تاکید کرد: طی دو سال اخیر ۱۲۷ واحد ۱۰۰ درصد راکد در استان به تولید بازگشته است.

هاشمی با بیان اینکه رونق صنعت گردشگری با احیای واحدهای راکد گردشگری میسر می شود، گفت: میراث فرهنگی ابتدا باید واحدهای حوزه گردشگری راکد را شناسایی و سپس با تعامل بانک ها برای رفع مشکلات این واحد ها اقدام کند.

کد خبر: ۲۳۷٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha