۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
توسعه اقتصاد دیجیتال در اصفهان را در دستور کار داریم| حمایت از بخش خصوصی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

توسعه اقتصاد دیجیتال در اصفهان را در دستور کار داریم| حمایت از بخش خصوصی

اصفهان–نقش؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برای استان اصفهان ۱۲ پیشران اقتصادی را تعریف کرده‌ایم که یکی از این موارد توسعه اقتصاد دیجیتال است.

امیررضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اجرای طرح توسعه اقتصاد دیجیتال اظهار کرد: استان اصفهان به عنوان یکی از سه قطب مرکز داده کشور شناخته می شود و باید در زمینه توسعه اقتصاد دیجیتال و رشد اقتصادی در این زمینه فعالانه وارد عمل شود.

وی ادامه داد: در استان اصفهان ۱۲ پیشران اقتصادی را تعریف کرده‌ایم که یکی از این موارد توسعه اقتصاد دیجیتال است و برنامه ریزی مشخص در این ارتباط تعریف کرده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه تعیین مسیر تأمین و توسعه زیرساخت، برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی بین دستگاهی در راستای رسیدن به این هدف گام نخست است، بیان کرد: ما نیروهای انسانی جوان، متخصص و ماهری داریم که یک ظرفیت بالقوه در استان محسوب می شود که باید آن را به ظرفیتی بالفعل تبدیل کنیم چرا که اکنون از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی شود.

بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد دیجیتال در استان وارد عمل شود

وی ادامه داد: همچنین در استان مراکز آموزشی و پژوهشی بسیار قوی وجود دارد که در حال پرورش نیروهای ماهر هستند و نباید از این ظرفیت‌ها و استفاده از نیروهای تربیتی آنها غافل شویم.

نقش تاکید کرد: بخش خصوصی در این راستا باید فعالانه وارد عمل شود تا با همراهی دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشبرد طرح‌های توسعه اقتصاد دیجیتال در استان استفاده کنیم و مسیر سرمایه گذاری دراین راستا را نیز باید تسهیل کند.

آماده حمایت از بخش خصوصی هستیم

وی اضافه کرد: آماده حمایت از بخش خصوصی در این ارتباط هستیم و زیرساختهای لازم در این ارتباط نیز فراهم شده است، اما باید بسته سرمایه گذاری نیز در این ارتباط تعریف شود و مسیر نیز مشخص باشد.

کد خبر: ۲۳۶٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha