۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
۱۳۱ هزار سرمایه‌گذار در قزوین فعالیت خود را آغاز کرده‌اند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۱۳۱ هزار سرمایه‌گذار در قزوین فعالیت خود را آغاز کرده‌اند

قزوین - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون تعداد زیادی طرح سرمایه‌گذاری به استان رسیده است که از این میزان ۱۳۱ طرح سرمایه‌گذاری با موافقت استانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا خانپور چهارشنبه شب در حاشیه بازدید مسئولان استانی از چند طرح صنعتی استانداری قزوین اظهار داشت: استان قزوین در چند سال گذشته به دلیل فراهم شدن امکانات مورد نیاز، توسعه زیرساخت‌ها و موقعیت ویژه این استان از نظر جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت و مرزها شاهد رشد سرمایه‌گذاری در استان بوده‌ایم.

وی بیان کرد: در این مدت نیز عزم و تلاشی جدی در استان برای حمایت از سرمایه‌گذار و تسهیل فرآیندهای مرتبط با سرمایه‌گذاری آغازشده است و همین رویه موجب شده حضور سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندی برای فعالیت در استان افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال نیز با وجود شیوع بیماری کرونا و متوقف شدن فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در یک بازه زمانی طولانی‌ مدت شاهد حضور سرمایه‌گذاران در استان قزوین بودیم که بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام‌شده است.

خانپور افزود: دنیای امروز به این مسئله رسیده است که تنها راه رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی در بین جامعه توجه به مسئله تولید است و به ازای هر پروژه جدید زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: به ‌عنوان‌ مثال با هزینه کرد این سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و آغاز به کار این واحدهای تولیدی برای بیش از هزار نفر در استان قزوین شغل ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: همچنین امسال متعهد هستیم که ۵۰ واحد راکد را به چرخه فعالیت دوباره بازگردانیم و با احیاء این واحدها اقتصاد استان و مسئله اشتغال تا حدودی بهبود پیدا می‌کند.

خانپور افزود: مشکلات واحدهای تولیدی امروز به‌صورت کامل در استان رصد شده است و در تلاشیم تا بتوانیم این مشکلات را ساماندهی و زمینه جهش تولید را در قزوین فراهم آوریم.

کد خبر: ۲۳٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha