۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
شناسایی ۲۰ واحد غیرفعال و راکد در زنجان
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی زنجان خبر داد:

شناسایی ۲۰ واحد غیرفعال و راکد در زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان از شناسایی ۲۰ واحد غیرفعال و راکد در استان خبر داد و افزود: تاکنون از این تعداد ۸ واحد به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش بازار و به نقل از شهرک صنعتی زنجان، مصطفی الماسی گفت: ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان زنجان فعال است که ۹۰ درصد صنایع شامل واحدهای کوچک و متوسط است و تاکنون در شهرک‌های صنعتی استان برای ۲۳ هزارو ۷۰۲ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی با اشاره به پیشرو بودن هفته صنایع کوچک، ابراز داشت: ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان زنجان فعال است که ۹۰ درصد صنایع شامل واحدهای کوچک و متوسط است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، از شناسایی ۲۰ واحد غیرفعال و راکد در استان خبر داد و افزود: تاکنون از این تعداد ۸ واحد به چرخه تولید بازگشتند.

الماسی با بیان اینکه از وظایف اصلی شرکت‌های شهرک صنعتی حمایت از واحدهای خرد و کوچک است، افزود: ۲ هزارو ۳۹۲ واحد در این شهرک مستقر است و طبق برنامه در آینده نزدیک حدود ۱۸ واحد صنعتی خرد که طراحی شده به سرمایه‌گذاران واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری صنایع کوچک جذابیت و توجیه اقتصادی بیشتری برای سرمایه‌گذاران دارد، عنوان کرد: صنایع کوچک و متوسط زنجان ۶۰ درصد در حوزه تولید محصول نهایی و ۴۰ درصد در حوزه تولید محصول پایه فعالیت دارد.

کد خبر: ۲۳۶٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha