۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
شرایط و مراحل فریت بار به استرالیا

شرایط و مراحل فریت بار به استرالیا

بی‌دلیل نیست که سال‌هاست استرالیا به عنوان مقصدی جذاب و پرطرفدار برای مهاجرت تبدیل شده است.

به گزارش بازار، بی‌دلیل نیست که سال‌هاست استرالیا به عنوان مقصدی جذاب و پرطرفدار برای مهاجرت تبدیل شده است. کیفیت بالای زندگی، پوشش بیمه و امکانات فوق‌پیشرفته درمانی، آلودگی کم، امنیت بالا، طبیعت بکر و خیره‌کننده، فرهنگ مهاجرپذیر، سیستم آموزشی پیشرفته و هزار و یک دلیل دیگر سبب شده تا افراد این کشور را برای زندگی، کار و تحصیل انتخاب کنند. استرالیا با توجه به کمبود نیروی کار، موقعیت‌های کاری فراوان و حقوق و دستمزدهای بالا، مورد توجه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و نیروی کار ماهر قرار گرفته است.

فریت و ارسال بار به استرالیا

کشور استرالیا با وجود فاصلۀ بسیار زیادی که از کشورمان ایران دارد، به‌واسطۀ سطح بالای زندگی، رفاه عمومی و بازار کار گسترده‌ای که دارد، مقصد مهاجرتی محبوب بسیاری از ایرانیان برای اقامت دائم و کار است. بسیاری از ایرانیانی که موفق به گرفتن اقامت دائم یا دست‌کم طولانی‌ مدت کشور استرالیا می‌شوند، تمایل دارند برخی از اسباب و اثات یا وسایلی که برای آنها ارزش معنوی و برخی اوقات ارزش پولی بالایی دارند را با خود به کشور استرالیا ببرند. بهترین شیوۀ برای نقل و انتقال کالاهایی که بیش از پنجاه کیلوگرم وزن دارند، فریت بار است. .

مراحل فریت بار به کشور استرالیا

ارسال بار به استرالیا به دلیل جزیره ای بودن این کشور، کار آسانی نیست و نمی توان از کشورهای دیگر از طریق راه زمینی عملیات ارسال بار و کالا را انجام داد . یکی از روش های رایج ارسال بار به استرالیا استفاده از کشتی باربری و مسافربری می باشد. رایج ترین و مطمئن ترین روش های ارسال بار به استرالیا حمل بار هوایی یا فریت بار هوایی به کشور استرالیا می باشد.

مراحل فریت بار به استرالیا به صورت هوایی به این صورت است که ابتدا مراحل و اقدامات گمرکی انجام می شود .در این مرحله می توانیم تمامی امور و تشریفات گمرکی را به شرکت حمل هوایی که ارائه کننده خدمات فریت بار مسافری می باشد محول کنیم یا خودمان شخصا برای انجام کلیه امور گمرکی اقدامات لازم را انجام دهید .

دومین مرحله در ارسال بار به استرالیا در صورت نیاز ، پالت بندی محموله ارسالی می باشد .پالت بندی به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی به بار انجام می شود . شرکت حمل بار هوایی راه سان کالا کلیه مراحل فریت بار هوایی به استرالیا و سایر کشورها را برعهده می گیرد و با استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی و انجام امور گمرکی ، بار ارسالی را بدون کوچک ترین آسیب به مقصد مورد نظر می رساند و خدمات خود را به بهترین شکل انجام می دهد .

آخرین مرحله در ارسال بار به استرالیا اخذ بارنامه یا همان مجوز ارسال بار می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال بار به استرالیا و اطلاع از شرایط و قوانین موجود می توانید با مشاورین مجموعه راه سان کالا در تماس باشید .

هزینه فریت بار به استرالیا | قیمت مقرون به صرفه با راه سان کالا

قیمت فریت بار به استرالیا تنها شامل هزینه حمل و صدور بارنامه هوایی نمی‌شود و هزینه‌های جانبی دیگری نیز هستند که قیمت ارسال بار به استرالیا را تعیین می‌کنند. به طور کلی هزینه ارسال هوایی بار در هر شرکت هواپیمایی با دیگری متفاوت است زیرا ایرلاین‌ها تعرفه‌های متفاوتی از یکدیگر دارند که این تعرفه هر سال به شرکت‌های فریت بار اعلام می‌شود.

 از طرف دیگر هزینه‌هایی نظیر هزینه بسته بندی کالا، حمل کالا از محل شما تا فرودگاه امام خمینی (ره)، انجام امور گمرکی، هزینه‌های تشریفات گمرکی و از این دست هزینه‌ها را نیز باید در نظر داشته باشید. هزینه حمل بار و صدور بارنامه نیز به عوامل مختلفی چون نوع کالا، وزن و حجم کالا بستگی دارد و ثابت نیست.

همچنین لازم به ذکر است که هزینه فریت بار به استرالیا از شهری به شهر دیگر نیز متفاوت بوده و بسته به مسافت متغیر می‌باشد، لذا بهترین راه برای اطلاع از هزینه ارسال بار به استرالیا این است که از قبل با شرکت فریت بار راه سان کالا تماس گرفته و پس از توضیح دادن مشخصات بار خود، قیمت فریت بار به استرالیا را از کارشناسان شرکت فریت بار جویا شوید.

images_1691597319_64d3ba07c2514.jpg

کالاهای ممنوعه برای ارسال به استرالیا کدامند؟

مطابق قوانین بین المللی ورود برخی از کالا ها مانند عطر، ادکلن، اسپری ، شامپو ،مواد آرایشی، سرکه، ترشی جات، مایعات،چسب،لاک و باطری حتی در داخل اسباب بازی کودکان به داخل هواپیما ممنوع است.

همچنین ورود انواع کالاهای حاوی مواد شیمیایی صنعتی مانند لوازم آرایشی، حلال‌ها، پلاستیک، جوهر، چسب شیشه‌ای، مواد شیمیایی فتوکپی و پرینت، رنگ، محصولات پاک‌کننده خانگی و لوازم بهداشتی آرایشی به استرالیا ممنوع می باشد مگر اینکه در سامانه (NICNAS) ثبت و مجوز های لازم دریافت شود.

فرودگاه های این کشور از حساسیت بالایی برخوردار اند و بارهایی که وارد می شود باید عاری از هر نوع آلودگی ,حشره های موذی و ... باشد. همچنین بار هایی که بسته بندی چرمی دارند حتما باید سم پاشی شده و در بخشی از فرودگاه دوران قرنطینه را سپری کنند.

بهترین شرکت ارسال بار و فریت باری کدام است؟

در شرکت راه سان کالا، خدمات ارسال بار به استرالیا با بالاترین ضریب ایمنی و کیفیت، به افرادی که قصد مهاجرت ، سفر، مبادلات تجاری و یا تنها ارسال بار برای عزیزانشان در استرالیا را دارند ، ارائه می شود. شرکت حمل و نقل راه سان کالا با سال ها تجربه در زمینه ی حمل بار به استرالیا و کشورهای دیگر، خدمات مرتبط با ارسال بار به استرالیا را به صورت ارسال منزل به منزل ، با ارائه ی برگه ی ضمانت و تأییدیه های رسمی و قانونی با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد.

افرادی که برای ادامه ی زندگی ، تحصیل یا اهداف کاری قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارند نیاز است که وسایل و لوازم زیادی را به استرالیا حمل و ارسال نمایند که این کار از طریق پروازهای مسافری مشکلات زیادی را به همراه داشته و هزینه ی زیادی در برخواهد داشت. برای حل این مسأله کافیست با شرکت حمل و نقل بین المللی راه سان کالا تماس گرفته تا مشاوران متخصص ما به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار داده و پس از ارزیابی بار مورد نظر شما ، بهترین مسیر و روش برای ارسال بار به استرالیا را به شما پیشنهاد دهند.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۱۵۸۴۳۲

۰۲۱۵۵۶۷۷۹۶۹

۰۹۱۹۲۳۶۱۰۸۲

کد خبر: ۲۳۶٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha