۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
۱۰ هزار میلیارد ریال برای پروژه های راهسازی «حمیل - مهران» سرمایه گذاری شد
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۱۰ هزار میلیارد ریال برای پروژه های راهسازی «حمیل - مهران» سرمایه گذاری شد

ایلام- معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون برای ارتقای زیرساخت‌ های مسیر حمیل به مهران سرمایه گذاری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، خیرالله خادمی روز پنجشنبه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از زیرساخت‌ های مسیر ایلام به مهران اظهار داشت: تبدیل مسیر کرمانشاه - حمیل به آزادراه از برنامه‌ های وزارتخانه است و جاده حمیل - ایلام - صالح آباد - مهران نیز چهار خطه خواهد شد.

وی افزوn: طول مسیر حمیل به مهران ۱۲۱ کیلومتر است که در سه قطعه هم اکنون چهار خطه شدن جریان دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در محدوده تونل آزادی عملیات چهار خطه کردن در حدود ۲ کیلومتر در حال انجام است، یادآور شد: سه گره اصلی از ایلام تا صالح آباد وجود دارد که شامل تونل ها و پل های در دست احداث می‌ شود.

خادمی تاکید کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی در این مسیر حذف گره های ترافیکی است، ولی با تلاش صورت گرفته هم اکنون این مسیر در بیشتر نقاط چهار خطه شده و در بخش های محدودی به صورت اضطراری بازگشایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات آسفالت ، بهسازی و چهارخطه کردن مسیر حمیل به مهران در ۹۳ کیلومتر از این محدوده در حال اجراست، احداث یک تونل در این مسیر به طول حدود ۷۲۳ متر پایان یافته و ۶ پل در مجموع به طول ۴۳۰ متر نیز جانمایی شده است.

کد خبر: ۲۳۶٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha