۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
فعالان اقتصادی ایرانی با ۲۲ شرکت ویتنامی وارد مذاکرات رو در رو شدند
در حاشیه همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و ویتنام؛

فعالان اقتصادی ایرانی با ۲۲ شرکت ویتنامی وارد مذاکرات رو در رو شدند

در حاشیه همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و ویتنام، نشست رو در روی نمایندگان 22 شرکت ویتنامی با فعالان اقتصادی ایرانی برگزار شد.

به گزارش بازار، امروز اتاق ایران همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و ویتنام را با حضور رئیس مجلس این کشور و هیات تجاری همراه او برگزار کرد. در حاشیه برگزاری این همایش نشست‌های رو در رو (B۲B) میان نمایندگان ۲۵ شرکت ویتنامی و فعالان اقتصادی ایرانی برگزار شد.

نمایندگان این ۲۵ شرکت ویتنامی در حوزه‌های مختلف دارویی (یک شرکت)، صنایع کشاورزی از جمله پمپ شناور برقی، فناوری خشک کردن و فرآوری پس از برداشت برای محصولات کشاورزی، جنگلی، فناوری پرورش آبزیان (دو شرکت)، صنایع غذایی از جمله تولید نودل برنج خشک، برنج ورقه شده و ورمیشل، برنج فوری، انواع سس و تزئین سالاد، شیرینی‌های سنتی ویتنام و کیک برنج سبز، آرد، برنج و غذاهای دریایی منجمد (هفت شرکت)، محصولات آرایشی و بهداشتی (دو شرکت)، خدمات حمل‌ونقل و تجارت و واردات شامل عملیات بندری، کشتیرانی و خدمات دریایی، حمل‌ونقل و خدمات تجاری (واردات و حمل‌ونقل از اندونزی به ویتنام از طریق دریا) و شرکت هواپیمایی (۶ شرکت)، محیط‌زیست شامل زباله‌سوز مواد زائد جامد با بازیابی حرارتی و تولید بخار، زباله‌سوز جامدات، صنعت انرژی تجدید پذیر از ضایعات و سوخت‌های دیگر (دو شرکت)، محصولات با تکنولوژی بالا (دو شرکت)، املاک و احداث، کاشی و سرامیک، پانل‌های کف، صفحات سنگی کوارتز و کوارتز مصنوعی (سه شرکت) به ایران آمده‌اند تا با یافتن همتایان خود در ایران بتوانند زمینه همکاری‌های مشترک را فراهم کنند.

آن‌طور که معاون وزیر صنعت ویتنام پیش از برگزاری نشست‌های B۲B بیان کرد سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های تجدید پذیر، داروسازی، تجهیزات پزشکی و صنایع با تکنولوژی در اولویت همکاری مشترک بین دو کشور قرار دارد.

کد خبر: ۲۳۶٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha