۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
سازمان بورس برنامه‌ای را در راستای حمایت از سهامداران خرد در نظر گیرد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

سازمان بورس برنامه‌ای را در راستای حمایت از سهامداران خرد در نظر گیرد

محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سازمان بورس می‌بایست برنامه‌ای را در راستای حمایت از سهامداران خرد در نظر گیرد، مجلس نیز در راستای حمایت کامل از حقوق سهامداران آمادگی کامل دارد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، صمدالله محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بازار سرمایه در مجلس، در رابطه با رفع چالش‌های موجود در بازار سهام، گفت: اکنون بحث بازار سرمایه به یکی از دغدغه‌های مهم جامعه سهامداران تبدیل شده است در همین راستا مسئولان سازمان بورس می‌توانند با اطلاع‌رسانی به هنگام مانع از رخ‌ دادن بسیاری از مسائل شود.

او افزود: سهامداران خرد می‌بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرند، زیرا تعدادی از این اشخاص به سبب اعتماد به بازار و صحبت‌های صورت گرفته با تمام دارایی‌های خود وارد بازار سهام شده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بورس می‌بایست برنامه‌ای را در راستای حمایت از سهامداران خرد در نظر گیرد، مجلس نیز در راستای حمایت کامل از حقوق سهامداران آمادگی کامل دارد.

محمدی در رابطه با اهمیت جایگاه بازار سرمایه در کشور گفت: بازار سرمایه به سبب جایگاه فعلی‌اش نقش موثر و تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: فارغ از سرمایه‌گذاران کلان همانند شرکت‌های فولادی، صنعتی، معدنی و ... که توانایی کنترل وضعیت خود را دارند، نگرانی عمده ما به بحث سهامداران خرد بازمی‌گردد، امید می‌رود مسئولان نسبت به این اشخاص توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر: ۲۳۵٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha