۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باید در دستور کار دولت قرار گیرد
نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باید در دستور کار دولت قرار گیرد

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با اشاره به تصویب طرح ساماندهی نیروی انسانی در مجلس اجرای مصوبه را مطالبه مردم و مجلس دانست و تصریح کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

به گزارش بازار، کمال علی پورخنکداری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۶ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: مجلس بارها و بارها تذکر داد و مصوب شد که ساماندهی نیروهای شرکتی در دولت انجام شد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس ادامه داد: این مطالبه به حق مجلس و مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: در خصوص اختصاص بودجه مجزا برای دانشکده توانبخشی و دندانپزشکی شهرستان قائمشهر اقدامات لازم باید انجام شود، بزرگترین بیمارستان قائمشهر فاقد چنین امکاناتی بوده، در شرایطی که ساختمان این دانشکده تهیه شده نیاز است که به فوریت موضوع پیگیری شود.

علی‌پور در ادامه خطاب به سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا است، مشکلاتش باید برطرف شود. از طرف دیگر ورزشگاه پایتخت کشتی ایران و جهان، ورزشگاه ۵ هزار نفری جویبار نباید رها شود. از سوی دیگر زمین ورزشی زیراب نیز باید هر چه سریعتر کار عمرانی آن انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی خواستار تکمیل عملیات اجرایی پل‌سفید شد و گفت: این پروژه باید از اولویت‌های کشور باشد، همچنین باید روکش مسیر سوادکوه به قائمشهر انجام شود.

کد خبر: ۲۳۵٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha