۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
وزارت نفت و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی توافق‌نامه همکاری امضا کردند
با هدف اجرای پروژوه‌های کلان ملی؛

وزارت نفت و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی توافق‌نامه همکاری امضا کردند

وزارت نفت و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات دوطرف به منظور توسعه همکاری‌ها در زمینه فعالیت‌های ارزیابی فناورانه توافق‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، توافق‌نامه همکاری وزارت نفت و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ مردادماه) بین وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و حسن زمانیان، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، برای سه سال امضا شد.

ایجاد و توسعه همکاری‌ها در زمینه اجرای پروژه‌های کلان ملی با در نظر گرفتن همه امکانات دوطرف شامل فنی، تجربه نیروی انسانی و تخصص از هدف امضای این توافق‌نامه به شمار می‌آیند.

دو طرف بر اساس توافق‌نامه همکاری مشترک و با توجه به قوانین و ضوابط، موارد تدوین دانش فنی تولید هلیوم مایع، توسعه فناوری تولید سوخت هیدروژن در مقیاس صنعتی، تدوین دستورعمل‌ها و راهکارهای فنی و عملیاتی با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع و واحدهای صنعتی مرتبط با حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، همکاری در زمینه رفع نیازمندی‌های پژوهشی و فناوری اعلام‌شده از طرف وزارت نفت به سازمان پژوهش‌های علمی وصنعتی ایران را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

کد خبر: ۲۳۵٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha