۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
تفاهم‌نامه همکاری شرکت توزیع برق با ۸۰۰ مشترک در استان سمنان امضاء شد
برای کاهش مصرف برق؛

تفاهم‌نامه همکاری شرکت توزیع برق با ۸۰۰ مشترک در استان سمنان امضاء شد

سمنان- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق سمنان گفت: تفاهم‌نامه همکاری برای کاهش مصرف برق استان در ایام تابستان بین شرکت توزیع برق و ۸۰۰ مشترک برق در این منطقه امضا شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا لشکری پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شرکت توزیع برق سمنان ضمن بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری برای کاهش مصرف برق استان در ایام تابستان بین شرکت توزیع برق و ۸۰۰ مشترک برق در این منطقه امضا شد، اظهار داشت: در این تفاهم‌نامه برای عبور از دوره اوج بار مصرف در استان برای تابستان سال جاری صرفه‌جویی ۶۷ مگاواتی برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین سهم مشارکت در این تفاهم‌نامه از سوی بخش کشاورزی با ۴۵۰ مشترک است، افزود: ۲۵۰ مشترک برق در بخش صنعت، ۳۵ مشترک دارای مولّد اضطراری و ۲۵ ایستگاه سی ان جی نیز در این راستا همکاری خواهند داشت.

اعمال ۲۱ میلیارد ریال پاداش به‌ صورت‌حساب مشترکان
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق سمنان با اشاره به اینکه در بخش‌های اداری و تجاری نیز ۴۰ تفاهم‌نامه با این شرکت امضاءشده است، تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها دستگاه‌های اداری و تجاری استان باید در مواقع ضروری نسبت به تعدیل بار مصرفی و پیشگیری از خاموشی‌های احتمالی با توزیع برق همکاری کنند.

لشکری بابیان اینکه بیشترین همکاری در تعرفه صنعتی جلب شده است، یادآور شد: سال گذشته ۲۱ میلیارد ریال پاداش در صورت‌حساب برق مصرفی مشترکانی که در برنامه‌های کاهش اوج بار در تابستان با این شرکت تفاهم‌نامه امضا کردند، اعمال شد.

وی کنترل مصرف برق در ساعات اوج بار را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اوج‌گیری بار و مصرف برق در فصل تابستان و نیاز همکاری تمام بخش‌ها، هرساله سهمیه کاهش اوج مصرف تابستان ابلاغ می‌شود.

کد خبر: ۲۳٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha