۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
نظارت بر نانوایی های استان سمنان تشدید می شود | شرایط اعمال سهمیه مازاد
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

نظارت بر نانوایی های استان سمنان تشدید می شود | شرایط اعمال سهمیه مازاد

سمنان- صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان از تشدید نظارت بر نانوایی های استان خبر داد و گفت: این نظارت ها برای ارتقای کیفیت نان تولیدی مورد نیاز مردم صورت خواهد گرفت.

محمد رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه خبازی های استان سمنان منطقه بندی می شوند، بیان کرد: این اقدام در راستای بهبود بازرسی و نظارت بر عملکرد نانوایی های استان در راستای کیفیت نان تولیدی صورت گرفته است.

وی از حضور شش دستگاه مرتبط در بازرسی از خبازی های استان سمنان خبر داد و افزود: در این بازرسی ها با حضور بهداشت، اصناف و صمت و ... نانوایی هایی که نان با کیفیت مطلوب به مشتریان ارائه می کنند، مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

شرط اختصاص سهمیه آرد مضاعف

معاون استاندار سمنان درباره گلایه مردم از کیفیت نان بیان داشت: برای ارتقای کیفیت نان اقدامات دیگری نیز در دستور کار است که از جمله آنها می توان به آموزش تخصصی نانوایان توسط فنی و حرفه ای اشاره کرد.

صادقی همچنین درباره شرایط آرد مازاد سهمیه ای نانوایی ها بیان کرد: مقرر شده تا سهمیه آرد مازاد تنها به نانوایی هایی که کیفیت خودشان را حفظ می کنند، داده شود تا به نوعی نانوایی ها به پخت نان مرغوب تشویق شوند.

وی با بیان اینکه معدود نانوایی هایی که نارضایتی از آنها در کیفیت نان وجود دارد، اخطار و تذکراتی دریافت خواهند کرد، ابراز داشت: باید کیفیت نان مورد رضایت مردم باشد.

خرید تضمینی گندم

معاون استاندار سمنان از طرح بهبود وضعیت نان در آخرین کارگروه آرد و نان استان سمنان خبر داد و افزود: یکی از اقداماتی که در استان صورت خواهد گرفت، تشدید نظارت های کیفی به خصوص بر نانوایی ها و کارخانه های آرد است.

صادقی با بیان اینکه اگر نانوا آرد خوب نداشته باشد نان با کیفیت نمی تواند بپزد، گفت: از این منظر، نظارت بر کارخانه های آرد نیز تشدید می شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره گندم خرید تضمینی در استان سمنان نیز بیان کرد: سال گذشته ۶۴ هزار تن گندم در استان خرید تضمینی شده که امسال این میزان با ده هزار تن افزایش به بیش از ۷۴ هزار تن رسیده است.

کد خبر: ۲۳۴٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کیان IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      2 0
      سلام شما دست از دزدی ارد بردارید نمیخواد ننظارت داشته باشید
    • کیان IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      2 0
      شما دست از دزدی ارد بردارزد نمیخواهد نظارت داشته باشید هرروز برکت سفره مردم کمتدگر میشه بخاطر دزدی شماها
    • نون خالی خور IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      0 0
      متاسفانه آردی که در شهر سمنان توزیع میشود کیفیت پایینی دارد بطوریکه نان فقط بصورت تازه و گرم قابل مصرف بوده و خیلی زود بیات میشود م گاها خیلی زود کپک میزند به نظر میرسد بهتر است کار نظارت از برسی و بازرسی از کیفیت گندم و سیلو و آرد و حمل و نقل شروع شود زیرا تقریبا کیفیت نان همه نانوایی های شهر سمنان در یک سطح و بسیار پایین است.
    • اسماعیل IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      0 0
      واقعا برای مسئولین وناظرین بر نانواییهای سمنان متاسفم که از هر ۱۰ نانوایی یکی وجود داشته باشه که نان باکیفیت تحویل مردم میده..واقعا بیشتر مردم برای تهیه نان باکیفیت همه شهر را باید سرکشی کنند تا بتوانند نان خوب تهیه کنند..نظارت صفر صفر صفر