۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
آغاز ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان صندوق فولاد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خبر داد

آغاز ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان صندوق فولاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از آغاز ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی ۸۸ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر این صندوق خبر داد.

به گزارش بازار، حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، گفت: صندوق بازنشستگی فولاد و بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه‌ای به منظور پرداخت تسهیلات به آن دسته از بازنشستگان این صندوق، که حساب حقوقی آنان نزد بانک صادرات است، منعقد کردند.

کاظمی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه به بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ بانک صادرات طبق لیست اعلامی صندوق در طول ماه و پس از اعتبارسنجی‌های لازم، در تاریخ پنجم هر ماه نسبت به پرداخت تسهیلات به بازنشستگان ومستمری‌بگیران معرفی شده اقدام خواهد نمود.

بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی مشمول دریافت این تسهیلات میشوند که حداقل یک ماه حقوق خود را از بانک عامل دریافت کرده باشند و افرادی که قبلاَ از این تسهیلات استفاده کرده‌اند، مجاز به ثبت‌نام نمی‌باشند.

همچنین زمان ثبت‌نام وام آن دسته از بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک‌های ملی و رفاه دریافت می‌کنند، به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۴٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha