۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کاروان خدمت کشاورزی در روستاهای استان سمنان راه اندازی می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان در گفتگو با بازار:

کاروان خدمت کشاورزی در روستاهای استان سمنان راه اندازی می شود

سمنان- قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از راه اندازی کاروان خدمت کشاورزی در روستاهای استان خبر داد و گفت: این کاروان قصد دارد مشکلات کشاورزان را رفع کند.

محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه کاروان خدمت بخش کشاورزی در روستاهای استان سمنان راه اندازی می شود، ابراز کرد: این کاروان در همین هفته کار خود را برای نخستین بار به صورت رسمی از روستای چاشم در مهدیشهر آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کاروان کشاورزی با حضور مدیران تلاش دارد تا مشکلات کشاورزان استان را حل کند، افزود: از این پس به صورت منظم کاروان خدمت کشاورزی در استان سمنان با حضور مدیران خانواده بخش کشاورزی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: به فراخور نیاز هر منطقه مسئولانی که در رفع مشکلات کشاورزان و بهره برداران بخش های جهاد کشاورزی دخالت دارند مانند آبفا، تعاون روستایی و ... نیز در این کاروان دعوت خواهند شد.

قاسمی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون کشت پنبه در غرب استان سمنان گفت: ۷۰۰ هکتار اراضی شهرستان گرمسار در غرب استان تحت کشت پنبه قرار دارد و بنا به اعلام مسئولان جهاد کشاورزی این شهرستان پیش بینی می شود ۲۰ هزار هکتار پنبه از این اراضی برداشت شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha