۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
تمدید زمان تکمیل وجه برندگان ایران خودرو
معاون صنایع وزارت صمت خبر داد

تمدید زمان تکمیل وجه برندگان ایران خودرو

صادقی نیارکی، معاون صنایع وزارت صمت از موافقت با تمدید ۲۴ ساعته زمان واریز و تکمیل وجه برای برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مهدی صادقی نیارکی، گفت: بنا به درخواست مدیر عامل ایران خودرو مبنی بر اینکه سقف پرداخت ۵۰ میلیون تومان در سامانه موجب شد تا با پایان مهلت قانونی، برخی از برندگان نتوانند وجه واریزی را تکمیل کنند‏، زمان واریز وجه را به مدت ۲۴ ساعت تمدید کردم.

همچنین آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو هم با تایید این خبر گفت: با موافقت معاونت صنایع وزارت صمت، برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو که موفق نشدند وجه واریزی را تکمیل کنند تا ساعت ۱۲ فردا وقت دارند وجه خود را تکمیل کنند.

وی افزود: دستورات لازم برای اجرایی شدن این تمهید صادر شده و به این ترتیب جای نگرانی برای برندگان در موضوع تکمیل وجه واریزی وجود نخواهد داشت.

بیشتر محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده قیمتی بیشتر از ۵۰ میلیون تومان دارد و از آنجا که سامانه حداکثر ۵۰ میلیون تومان را در روز دریافت می‌کرد برندگانی که دیروز به واریز وجه اقدام کردند با پایان مهلت، موفق نشدند واریز وجه را به طور کامل انجام دهند، همین امر موجب شد مدیرعامل ایران خودرو در درخواستی، تمدید زمان واریز وجه را خواستار شود که معاونت صنایع هم با این درخواست برای حل مشکل واریز وجه برندگان موافقت کرد.

کد خبر: ۲۳٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 0
      آقا خدا خیرتون بده.. ممنون
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      0 0
      خیلی جالبه که سیستم پرداخت وجه اینقدر دچار اختلال باشه من فقط تونستم پنجاه تومن پرداخت کنم و با تمام بی انثافی و بیعدالتی نتونستم ماشین و تهیه کنم خدا قوت و آفرین به اینهمه تدبیر خطای انسانی داره به همه ارگانها سرایت میکند