۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
۱۶۰۰ متر تونل در مسیر تنکابن - الموت احداث می‌شود
فرماندار تنکابن:

۱۶۰۰ متر تونل در مسیر تنکابن - الموت احداث می‌شود

تنکابن‌- فرماندار تنکابن گفت: هزار و ۶۰۰ متر تونل جدید در مسیر پروژه راه‌سازی تنکابن - الموت قزوین احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید امیرحسینی جو پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه پروژه محور تنکابن به الموت در زمان اجرای خود دستخوش یک سری اتفاقات جدیدی شد گفت: در این پروژه علاوه بر تونلهای جانمایی شده قبلی باید یک هزار و ۶۰۰ متر دیگر تونل در آن احداث شود.

وی درباره پروژه ملی رینگ شهری نشتارود هم اظهار داشت : فاز نخست این پروژه در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و پیمانکار آن با سرعت در حال انجام کار است.

فرماندار تنکابن درباره بیمارستان در حال احداث تنکابن هم افزود: تکمیل بیمارستان در سال جاری در اولویت‌کاری فرمانداری بوده و در حال حاضر با ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده و تعهدات آب برق گاز و جاده دسترسی که در تعهد شهرستان بود را نیز انجام دادیم.

فرماندار تنکابن درباره ساخت پل چهارم چشمه کیله هم گفت: این پل با سازه بتنی در زیباترین نقطه تنکابن در حال اجرا بوده که به عقیده من جانمایی آن درست نیست و اگر به اختیار من بود این پول را در آن نقطه نمی ساختم که این موضوع را به استان اطلاع دادیم تا یک کار اساسی در آن نقطه انجام شود.

نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه سه سد سرشاخه گیر به منظور کاهش خسارت های سیل در تنکابن در حال انجام است، افزود: دو سد سرشاخه گیر به زودی افتتاح می شود.

کد خبر: ۲۳٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha