۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
قیمت ۱۷ هزار تومانی گندم برای جلوگیری از زیان گندمکاران پرداخت شود
نماینده مردم شیروان در مجلس:

قیمت ۱۷ هزار تومانی گندم برای جلوگیری از زیان گندمکاران پرداخت شود

جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس، گفت: لازم است قیمت ۱۷ هزار تومانی گندم را تصویب و مطالبات گندمکاران را برای جلوگیری از زیان بیشتر پرداخت کنید.

به گزارش بازار، علی جدی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: بسیاری از قضات قوه قضائیه و کارکنان آن حقوق پایینی دارند و قریب به اتفاق آن ها میل به ادامه کار ندارند و انصراف می دهند تا از این دستگاه خارج شوند که این مسئله نگران کننده است، مجلس آمادگی هرگونه کمک را دارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارکنان وزارت کشور، استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها مسئولیت و کار بسیار سنگینی دارند اما دریافتی آن ها پایین است، ادامه داد: بسیاری از این کارکنان نگران هستند و در حال خروج از این وزارتخانه می باشند مجلس آمادگی کمک به این وزارتخانه را دارد تا نیروها با انگیزه بیشتری فعالیت کنند.

وی خطاب به وزیر نیرو، ادامه داد: ضمن تشکر از آب و فاضلاب کشور و شهرستان به خاطر رفع مشکل آبرسانی کوی وحدت، خانلق و شهر شیروان باید اعلام کنم قطعی برق چاه های کشاورزی آسیب زیادی به کشاورزان می رساند و بین سهامداران چاه ها اختلاف ایجاد می کند لازم است در خراسان شمالی و شهرستان شیروان که نیروگاه برق وجود دارد درحالی که برق چاه های کشاورزی ۹ مگاوات است قطع برق چاه ها متوقف شود.

وی خطاب به وزیر اقتصاد، گفت: بسیاری از اصناف و بازاریان به دلیل عدم آموزش در پرداخت مالیات دچار مشکل شده اند و حرص زیادی در نهادهای مالیاتی برای اخذ مالیات از این افراد وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: بیش از ۴۰ روز است که مطالبات کشاورزان گندمکار علیرغم خرید محصول آن ها پرداخت نشده است به دلیل عدم خرید نقدی کشاورزان محصول را با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسانند لازم است قیمت ۱۷ هزار تومانی گندم را تصویب و مطالبات آن ها را برای جلوگیری از زیان بیشتر پرداخت کنید.

کد خبر: ۲۳۳٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha