۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

دوره‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم با ورود ارزهای دیجیتال به مبادلات جهانی همزمان شده است، اکنون دنیا به سمت استفاده از رمز ارزهای مختلف به جای پول سنتی می‌رود.‌

به گزارش بازار، دوره‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم با ورود ارزهای دیجیتال به مبادلات جهانی همزمان شده است، اکنون دنیا به سمت استفاده از رمز ارزهای مختلف به جای پول سنتی می‌رود.‌ ازاین‌رو نیاز به یک پلتفرم مطمئن برای خرید و فروش این ارزها احساس می‌شود،‌ در همین راستا صرافی‌های مختلفی تاسیس شده‌اند. صرافی‌ها اولین مواجه‌ کاربران با دنیای کریپتو را رقم می‌زنند، به‌همین دلیل باید با دقت انتخاب شوند تا نیازهای متنوع شما را برآورده کنند. اگر در جستجوی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی آن‌ها بپردازیم.

ویژگی‌های مهم یک صرافی خارجی ارز دیجیتال خارجی چیست؟

صرافی‌ها به‌عنوان پلتفرمی شناخته می‌شوند که افراد از طریق آن‌ها به خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و.‌.. می‌پردازند. بسیاری از افرادی که قصد دارند به بازار ارز دیجیتال وارد شوند یا حتی افراد حرفه‌ای این حوزه نسبت به انتخاب صرافی مناسب، مردد هستند. ازاین‌رو در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی خارجی را که باید به آن‌ توجه کنید ذکر می‌کنیم:

  • امنیت مناسب: یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب صرافی باید آن دقت کنید، موضوع امنیت است. به‌طور کلی، صرافی‌هایی را که دارای احراز هویت دو مرحله‌ای، کیف پول سرد و ایمیل‌های رمزنگاری شده هستند انتخاب کنید.‌
  • فعالیت قانونی: با وجود عدم تصویت قوانین مدون در حوزه ارز دیجیتال، بسیاری از کشورها دستورالمعل‌های اجرایی برای فعالیت صرافی‌ها دارند، بنابراین صرافی را انتخاب کنید که از مقررات کشور مبدا پیروی می‌کند.
  • کارمزد: مقدار کارمزد در انتخاب صرافی تاثیرگذار است، چرا که برخی از صرافی‌ها کارمزد بسیار بالایی دریافت می‌کنند، در نتیجه فعالیت در آن‌ها برای بسیاری از حرفه‌ای‌ها ارزش ندارد. بهتر است یک صرافی با کارمزد معقول و نحوه محاسبه شفاف پیدا کنید.‌
  • ارائه رمز ارزهای مختلف: صرافی‌ها همه رمز ارزها را پوشش نمی‌دهند. اگر به‌دنبال معامله ارز دیجیتال خاصی هستید حتما در مورد ارائه‌ آن رمز ارز در صرافی مدنظر خود تحقیق کنید.
  • ابزارها و ویژگی‌های معاملاتی: معامله‌گران حرفه‌ای ممکن است به ابزارهای معاملاتی مختلف مانند نمودارها، انواع سفارش (سفارش‌های باز و سفارش‌های محدود) و غیره نیاز داشته باشند. برخی از صرافی‌ها ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند که مدیریت دارایی را برای کاربران آسان می‌کند.

لیست صرافی های ارز دیجیتال خارجی

همزمان با ظهور ارز ‌دیجیتال و استقبال بسیاری از مردم آن، صرافی‌های زیادی در کشورهای مختلفی مانند آمریکا و چین شروع به فعالیت کردند که در ادامه به معرفی برخی از بهترین نمونه‌های آن‌ها می‌پردازیم.

  1. بایننس

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

یکی از بهترین صرافی‌های موجود در بازار ارز دیجیتال بایننس است که افراد فعال در این حوزه به‌خوبی با آن آشنا هستند. این صرافی که توسط چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد، ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد و ارزش معاملات آن در ۲۴ ساعت به ۳۸ میلیارد دلار می‌رسد. صرافی بایننس دارای کوین و بلاک چین اختصاصی خود است و خدماتی مانند پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف، کارمزد پایین معاملات، اهدای جایزه به کاربران، امنیت بالا و وام به کاربران را ارائه می‌دهد.

  1. کوین بیس

صرافی کوین بیس در سال ۲۰۱۲ کار خود را شروع کرده است و اکنون با بیش از ۳۵۰۰ کارمند، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود. حجم معاملات فصلی در این صرافی به ۱۴۵ میلیارد دلار می‌رسد که نشان‌دهنده میزان اعتماد کاربران در استفاده از کوین بیس است‌. کوین بیس رابط کاربری آسانی دارند، به‌همین دلیل حتی افراد مبتدی نیز به‌راحتی امکان انجام معامله در وب سایت و اپلیکیشن کوین بیس را دارند. از دیگر مزایای این صرافی می‌توان به مواردی مانند فرصت‌های کسب ارز دیجیتال از طریق Coinbase Earn، پشتیبانی از تعداد ارز بالا، امکان پرداخت به روش‌های مختلف مانند کارت به کارت، پی پال، دبیت کارت و سیستم تبادل فوری اشاره کرد.

  1. کوکوین

یکی از ده صرافی برتر ارز دیجیتال، کوکوین است که در سال ۲۰۱۷ توسط مایکل گان و اریک دان تاسیس شده است‌. حجم معاملات‌ در این صرافی بسیار بالاست تا جایی که ارزش معاملات آن در طی ۲۴ ساعت بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد. این صرافی بیش از ۷۰۰ توکن ارائه می‌دهد و ۲۷ میلیون کاربر دارد. آنچه که کوکوین را از صرافی‌های دیگر متمایز می‌سازد تایید رمز ارزها و پروژه‌ها توسط تیم تحقیقاتی این صرافی است که گامی مهم در جلب اطمینان کاربران به‌حساب می‌آید.

  1. بای بیت

مالک سنگاپوری بایت بیت به نام بن ژو (Ben Zhou) در سال ۲۰۱۸ این صرافی را بنا نهاد. صرافی بای بیت بیشتر به‌دلیل عرضه خدماتی مانند ارائه معاملات مشتقات که به کاربران امکان خرید یا فروش دارایی‌های کریپتو با قیمت‌های مشخص در آینده را می‌دهند، شناخته می‌شود. صرافی بای بیت همچنین به مشتریان خود اجازه می‌هد تا از سرمایه قرضی برای معاملات خود استفاده کنند. این دلایل موجب شده که این صرافی بیش از ده میلیون کاربر فعال از سراسر جهان داشته باشد و افرادی زیادی را به سوی خود جذب کند.

  1. هیوبی

صرافی هیوبی ابتدا کار خود را در کشور چین آغاز کرد و سپس‌ به‌دلیل ممنوع شدن معاملات رمز ارز در چین، به کشور سنگاپور انتقال یافت. این صرافی خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد، به‌همین دلیل به‌عنوان یکی از صرافی‌های مهم بازار ارز دیجیتال شناخته می‌شود. صرافی هیوبی ویژگی‌های زیادی مانند کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال با آدرس عمومی منحصربه‌فرد، بازار اسپات، معاملات مارجین با امکان سفارش لیمیت و مارکت، ربات ترید و بازار معاملات آتی دارد.

  1. کراکن

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال که در سال ۲۰۱۱ در کشور آمریکا شروع به فعالیت کرده، کراکن است. کراکن با نقدینگی بالا و زمان پردازش کم یکی از مجبوب‌ترین صرافی‌های در دنیا است که بیش از ۹ میلیون کاربر فعال دارد. این صرافی به کاربران خود پشتیبانی ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته ارائه می‌دهد، مشتریان کراکن همچنین در صورت پیدا کردن باگ در سایت این صرافی پاداش دریافت می‌کنند.

  1. بیت فینکس

بیت فینکس را می‌توان در شمار یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی دانست که توانسته کاربران حرفه‌ای این بازار را به سمت خود جلب کند، اما به دلیل رابط کاربری کامل و پیچیده خود برای کاربران مبتدی مناسب به‌نظر نمی‌رسد. این صرافی خدمات مختلفی مانند خرید و فروش با استفاده از ارز فیات، انتقال بین بانکی و امکان شخصی سازی حساب کاربری را فراهم می‌کند. بیت فینکس همچنین قابلیت‌های امنیتی مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، تایید آدرس ای پی، ایمیل‌های رمزنگاری شده و کیف پول سرد را ارائه کرده است.

  1.  بیت استمپ

بیت استمپ در سال ۲۰۱۱ کار خود را در کشور لوکزامبورگ شروع کرده است. این صرافی خدمات و امکانات معاملاتی زیادی مانند ترید ویو، اپلیکیشن موبایل، امنیت بالا، خدمات مشتریان به‌صورت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم می‌کند، به‌همین دلیل کاربران زیادی به استفاده از بیت استمپ روی آورده‌اند. لازم به ذکر است که این صرافی از اعتبار بالایی در دنیای ارز دیجیتال برخوردار است و به‌وسیله شرکت معروف ارنست اند یانگ نیز حسابرسی شده است.

  1. گیت.آی‌او

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

Gate.io یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌ها شناخته می‌شود که تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال و همچنین امکانات بسیاری را ارائه می‌دهد. این صرافی به‌طور خاص روی امنیت خود کار کرده است، به‌همین دلیل امنیت بالا را یکی از افتخارهای خود می‌داند. کاربران صرافی گیت همچنین می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند سفارش‌های محدود، معاملات شبکه‌ای و شرط زمان استفاده کنند. هم‌اکنون در این صرافی، کاربران می‌توانند به معامله ۱۸۰ ارز دیجیتال از طریق وب سایت و اپلیکیشن بپردازند.

  1. جمینی

صرافی جمینی کار خود را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است. این صرافی ۸۰ رمز ارز گوناگون را ارائه می‌کند و حجم مبادلات آن به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار می‌رسد که اعتماد بالای کاربران به این صرافی را نشان می‌دهد. صرافی جمینی دارای امنیت بسیار بالایی است، به‌همین دلیل برای افرادی که تعداد بالایی بیت کوین یا اتریوم را خرید و فروش می‌کنند، گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. از مزایای این صرافی می‌توان به بیمه شدن حساب‌های دلاری، پشتیبانی عالی و کارمزد کم برای خرید و فروش ارز دیجیتال اشاره کرد.

صرافی‌های ارز دیجیتال، پلتفرمی برای ورود به بازار کریپتو هستند که با ارائه امکانات و ویژگی‌هایی مانند امکان خرید و فروش رمز ارزهای مختلف در امنیت بالا برای کاربران، مبادله در این بازار را برای آن‌ها آسان می‌کنند. امروزه صرافی‌های مختلفی تاسیس شده‌اند که هر یک مزایای خاصی به مشتریان خود ارائه می‌دهند و کارمزدهای متفاوتی دریافت می‌کنند. برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی باید ویژگی‌هایی مانند امنیت، میزان کارمزد،‌ پشتیبانی، امکانات، پیروی از قوانین و تعداد رمز ارزها را در نظر داشته باشید تا در هنگام ترید دچار مشکل نشوید.

منبع: https://blog.ok-ex.io/how-to-buy-cryptocurrency/

کد خبر: ۲۳۳٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha