۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
ارائه ۱۱ قلم کالای اساسی به قیمت سال گذشته با یک شرط
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

ارائه ۱۱ قلم کالای اساسی به قیمت سال گذشته با یک شرط

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ارائه ۱۱ قلم کالای اساسی به قیمت سال گذشته با شرط خرید ۵۰ درصد از یارانه خود به صورت غیر نقدی خبر داد.

مصدق کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از اقدامات مهم دولت در کاهش تورم و حمایت از دهک های پایین جامعه است.

وی افزود: در صورتی که هر خانوار، ۷۰ درصد یارانه خود را به صورت غیر نقدی کالا خرید کنند، ۲۰ درصد به یارانه آنها افزوده می شود که معادل ۸۰ هزار تومان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مشوق‌های ارزشمندی برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی و خرید غیر نقدی در نظر گرفته شده است.

کشاورزی از ارائه ۱۱ قلم کالای اساسی به قیمت سال گذشته با یک شرط خبر داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی حدود ۲۹ میلیون نفر از سه دهک پایین جامعه و تا ۲ماه آینده نیز یک جمعیت ۵۰ میلیونی به شرطی که ۵۰ درصد یارانه خود را به صورت غیرنقدی دریافت کنند ۱۱ قلم کالای اساسی شامل شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، قند، شکر و حبوبات را به قیمت سال ۱۴۰۱ دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس هر اتفاقی در کشور رخ دهد دولت اجازه نمی دهد قیمت این ۱۱ قلم کالای اساسی مربوط به ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت تاثیر قرار گیرد.

کد خبر: ۲۳۳٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      1 0
      آقایان به شعور مردم احترام بگذارید پول یارانه ای را بدهید بگذارید مردم خودشان هر چی میخواهند بخرند با این کالا برگ ها که چه رانت ها درست می شود دولت خود را مشغول این کار نکند چه دستگاه های که با این کار از وظیفه خود دور می شوند
    • حسین IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 0
      نه دهکبندی معیارمشخصی داردومستندات قابل اتکا برای هرخانوارارایه نمیده بصورت مبهم وکلی میگه وزارت رفاه تشخیص داده وکسی هم پاسخگونیست اکثرثروتمندان با املاک ومستغلات دردهک یک تاسه سایرنیازمندان واقعی بالخصوص مددجویان د دهک های بالاتر ضمنادولت ماننددولتهای قبل برنامه خاصی برای مهار وتورم بحران اقتصادی ومعیشت مردم ندارد ونوسانات همیشه میل به بالا حرکت کرده وقصدفرودامدن هم ندارد فقط بلدن وزیران ومدیران راجابه جاکنندکه هیچگونه تاثیری براقتصادومعیشت مردم ندارند ماشین خرابه مدام رانندشوعوض می کنند