۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
متقاضیان طرح جایگزینی منتظر پیامک واریز وجه باشند
از هفته آینده؛

متقاضیان طرح جایگزینی منتظر پیامک واریز وجه باشند

­رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قرار است از هفته آینده، ایران خودرو پیامک تکمیل وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی ارسال کند.

به گزارش بازار، مهران سالاریه، افزود: در سال گذشته تعدادی از متقاضیان در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت و برنده شدند، قرار بر این شد بعد از اسقاط خودرویشان به آن‌ها خودروی جایگزین تعلق گیرد؛ بر این اساس برای تعدادی از متقاضیان فرآیند کاری آغاز شد. در مرحله کنونی ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان باید ابتدا خودروی خود را اسقاط سپس نسبت به تکمیل وجه و پس از آن تحویل خودرو، اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر، تاکنون پیامکی از طرف خودروساز ارسال شده است که برای افراد باقیمانده نیز هفته آینده پیامک تکمیل وجه ارسال و فراخوان از سمت خودروساز مربوطه انجام خواهد شد. حدود ۲ هفته گذشته اطلاعات این متقاضیان برای خودروساز مربوطه ارسال شده است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: شرکت ایران خودرو اعلام کرده به دلیل نقصی که در روند پرونده این افراد وجود داشته، مشکل این تعداد به زودی حل و نسبت به فراخوان آن‌ها اقدام می‌شود؛ قرار است هفته آینده پیامک فراخوان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو ارسال شود.

کد خبر: ۲۳۲٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha