۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه آبرسانی ایلام
استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه آبرسانی ایلام

ایلام- استاندار ایلام از قول مساعد وزیر نیرو برای اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور اصلاح شبکه‌ آبرسانی شهر ایلام خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در بازدید سرزده از شرکت آبفای استان ایلام، با اشاره به مشکلات تنش آبی در شهر به علت فرسودگی شبکه آبرسانی و پرتی آب، اظهار داشت: در تماس تلفنی با وزیر نیرو، مشکلات تنش آبی شهر ایلام به استحضار ایشان رسید و محرابیان وزیر نیرو قول مساعد دادند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای اصلاح شبکه آبرسانی شهر ایلام تامین شود.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امورات و خواسته‌های مردمی، افزود: خدمات‌دهی بی‌وقفه به مردم باید نصب‌العین همه‌ی مدیران باشد و مشکلات پرتی آب و تامین آب تمام‌وقت و متوازن برای تمامی مناطق شهر در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید همچنین با اشاره به تنش آبی در برخی از مناطق شهر ایلام تاکید کرد: آبرسانی به مناطق مختلف شهر ایلام تا اصلاح شبکه آب‌رسانی باید متوازن و یکسان باشد.

لازم به ذکر است به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان طبق برآوردها و محاسبات، سرانه مصرف آب هر نفر در شهر ایلام در شبانه‌روز ۳۲۰ لیتر است که میانگین سرانه مصرف آب هر نفر در کشور ۱۵۰ لیتر است.

کد خبر: ۲۳۲٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha