۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
نکات طلایی قیمت و خرید مغز فندق صادراتی بهداشتی

نکات طلایی قیمت و خرید مغز فندق صادراتی بهداشتی

اگر به دنبال خرید مغز فندق صادراتی بهدشتی هستید حتما ما را دنبال کنید تا با خیال راحت خرید فندق خود را انجام دهید.

خرید و قیمت مغز فندق بهداشتی

خرید مغز فندق برای بسیاری ارزشمند است و مغز فندق در سبد غذایی آنها وجود دارد. مغز فندق مانند سایر آجیل ها برای رشد مغز لازم هستند. بسیاری از والدین از کرم مغز فندق برای صبحانه یا میان وعده کودکان استفاده می‌کنند. اما لازم است بدانیم که خودتان نیز می‌توانید با خرید مغز فندق، آن را تبدیل به کرم کنید. مغز فندق دارای ویتامین‌ های مختلفی از جمله: B۶، فسفر، آهن، E و پتاسیم است.

بر همین اساس مصرف مداوم آن می‌تواند انرژی‌ های لازم برای بدن را تامین کند. اما لازم است بدانید که خرید فندق با تمام ویژگی‌هایی که برای آن ذکر شد، یک کار تخصصی است و نیاز به دانستن قیمت مغز فندق دارید. قیمت فندق با توجه به مؤلفه‌ های مختلفی تعیین می‌ شود که برایتان ذکر می‌ کنیم. صنایع غذایی مغزچین به شما کمک میکند تا بهترین خرید فندق را تجربه کنید.

صنایع غذایی مغزچین سبز

شرکت صنایع غذایی مغزچین سبز توانسته است با استفاده از علوم و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و تولیدی بار میکروبی و افلاتوکسین مغز فندق را بشدت کاهش دهد و به زیر حد مجاز و نزدیک به صفر برساند. مغز فندق پس از فرآوری و استریل و بهداشتی شده در کارتن های وکیوم شده بسته بندی می باشد و دارای پروانه بهداشتی از سازمان غذا و دارو می باشد.

بهترین خرید مغز فندق را با فروشندگان حرفه‌ای تجربه کنید

بهترین شیوه‌ های خرید مغز فندق چیست؟

راه های متفاوتی برای خرید مغز فندق وجود دارد که البته تعیین آنها با توجه به شرایط شما خواهد بود. کسانی که مصارف زیادی دارند بهتر است به صورت سالانه و پیش خرید، تمام نیاز خود را تامین کنند. شیوه ی اخیر معمولاً توسط تولید کنندگان عمده مانند شرکت ها و تولید کننده‌ های خرد استفاده می‌ شود. تولید کننده‌ های خرد همان تولیدی‌ های درون کلان شهرها هستند که اقدام به تولید محصولات متفاوت از فندق می‌ کنند. البته نباید این موضوع را فراموش کنید که حجم خرید توسط این تولید کننده ها با توجه به نیاز آنها خواهد بود.

بنابراین قیمت مغز فندق برای تولید کننده‌ ها متفاوت از مصرف کننده خواهد بود. در صورتی که نیاز یک شرکت بیش از تولید داخل باشد می‌ تواند فندق مورد نیاز خود را از یک شرکت معتبر تامین کند. البته باید بدانید که معمولاً شرکت واسطه‌ ای نیز از بزرگترین تولید کننده فندق جهان یعنی ترکیه ماده اولیه را تامین می‌ کند.

قیمت و خرید مغز فندق بهداشتی

خرید مغز فندق باید از متخصصان فندق انجام گیرد

چگونه قیمت مغز فندق مشخص می شود؟

برای خرید مغز فندق چاره‌ای جز تعیین قیمت آن وجود ندارد. با توجه به جایگاه غذایی فندق و ارزش تجاری آن در دنیا، میتوان به عنوان یک محصول صادراتی از آن استفاده کرد. یعنی فندق در گروه مغزها در ردیف ششم مصرف دنیا قرار دارد و بدون شک به فروش رساندن آن آسان است. بر همین اساس تعیین قیمت مغز فندق کار پیچیده‌ ای نیست و بر اساس قیمت صادراتی تعیین می‌ شود. قیمت فندق مغز نشده حدود ۱۵ دلار است.

کسانی که از مغز فندق محصولات متعددی مانند کرم خوراکی و یا محصولات بهداشتی تولید می‌ کنند نیز می‌ توانند از قیمت همگروهی‌ های خود اطلاع پیدا کنند. به طور مثال ایتالیا بزرگترین وارد کننده فندق به جهت تولید انواع کرم نوتلا در دنیا است. پس تولید کننده‌ هایی که کرم‌های شکلاتی از فندق تولید می‌ کنند و یا ترکیبی از فندق استفاده می‌ شود می‌ توانند قیمت جهانی را مد نظر داشته باشند.

نکته مهم دیگری که در مورد قیمت مغز فندق وجود دارد مربوط به نوع فندق است. کیفیت و نوع فندق باعث می‌ شود که اختلاف قیمت در میان انواع فندق‌ ها وجود داشته باشد. البته اکثر مصرف کننده های خرد توجه ای به انواع فندق‌ها ندارند و فقط یک نوع فندق را می‌ شناسند. اما تولید کننده‌ های حرفه‌ ای و کسانی که محصولات بهداشتی از فندق تولید می ‌کنند به خوبی می‌دانند که فندق‌ های متفاوتی وجود دارد. به طور مثال فقط بعضی از فندق‌ ها مناسب کرم گیری هستند. بنابراین تولید کننده‌ های کرم‌ های فندقی و شکلاتی باید فندق ‌های خود را از مناطقی تامین کنند که فندق آنجا بتواند کرم بیشتری دهد.

آیا لازم است در زمان خرید مغز فندق به ضمانت محصول توجه کنیم؟

قطعاً ضمانت محصول در زمان خرید مغز فندق برای مشتریان مهم است. مشتریان عمده مانند تولید کننده‌ ها معمولاً به ضمانت قراردادی اکتفا می‌ کنند. یعنی آنچه که برای دسته اخیر مهم است این موضوع است که در قرارداد خرید فندق باید ماده‌ ای مجزا تحت عنوان ضمانت محصول وجود داشته باشد. وجود همین ماده برای آنها کفایت می‌ کند تا در صورت بروز مشکل بتوانند از آن استفاده کنند.

البته فروشندگان باید در زمان تحویل فندق، رسید صحت کالا را از خریدار دریافت کنند. فروشندگان خرد نیز به علت اینکه بطور موسمی خرید فندق را انجام می‌دهند در زمان خرید به کیفیت محصول اهمیت می‌ دهند. نوع فندق خریداری شده به طور مستقیم در ضمانت و قیمت آن تاثیر دارد. بنابراین مصرف کنندگان خرد فندق اهمیت زیادی به ضمانت محصول نمی‌ دهند. یعنی آنچه که برای مصرف کننده ی مستقیم فندق مهم است همان قیمت فندق می باشد.

خرید و قیمت مغز فندق

خرید مغز فندق با کمترین قیمت امکان پذیر است

فندق خریداری شده را چگونه باید نگهداری کنیم؟

پس از خرید مغز فندق باید بدانید که لازم است نکاتی را رعایت کنید. عدم رعایت نکات نگهداری مغز فندق موجب مسئولیت برای خریدار خواهد بود. یعنی در صورتی که فندق در شرایط نامناسب نگهداری شود دچار آفت های مختلف و افت کیفیت می شود که مسئولیتی متوجه فروشنده نخواهد بود. معمولاً تمام مواد غذایی دارای ضمانت عودت نیستند؛ مگر در شرایطی خاص و فقط برای فروشندگانی که محصول را پیش خرید کردند. اولین و دومین نکته مهم پس از خرید، مربوط به بسته‌ بندی و محل نگهداری فندق می‌ شود.

اگر محل نگهداری فندق، گرم و بسته‌ بندی محصول به گونه‌ ای باشد که هوا به داخل آن کشیده شود، محصول فاسد خواهد شد. بسته‌ بندی ‌های شرکتی نیز باید به گونه‌ ای باشد که فضای داخل کیسه خالی از آلودگی باشد. وگرنه محصول قبل از اینکه به دست خریدار برسد فاسد می‌ شود.

سومین نکته مهمی که باید رعایت کنید این است که مغز فندق نباید به طور مستقیم زیر نور آفتاب باشد. تابش مستقیم نور خورشید باعث ایجاد فساد در مغز می‌ شود و پس از مدتی کیفیت محصول از دست می‌ رود.

حال برای خرید عمده و جزئی فرآورده های فندق، پسته، بادام درختی، بادام زمینی صادراتی بهداشتی می توانید به سایت صنایع غذایی مغزچین سبز مراجعه کنید و پس از دریافت تخصصی از مشاوران شرکت و یا پس از مطالعه مجله تخصصی مغزچین خرید خود را با خیال راحت انجام دهید

محصولات صنایع غذایی مغزچین سبز

خرید مغز پسته بهداشتی

مغزپسته

خرید چیپس پسته

چیپس پسته

خلال پسته

خلال پسته

خرید گرانول فندق

گرانول فندق و گرانول بادام زمینی

خرید مغز فندق

مغز فندق

مغز پسته دو پوست

مغز پسته دو پوست

پودر نارگیل

پودر نارگیل پرچرب سریلانکا

کد خبر: ۲۳۱٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha