۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
خط مستقیم مبادله پستی تهران - شاهرود راه اندازی شد
مدیرکل پست استان سمنان:

خط مستقیم مبادله پستی تهران - شاهرود راه اندازی شد

سمنان- مدیرکل پست استان سمنان از راه اندازی خط مستقیم مبادله پستی تهران - شاهرود و دامغان خبر داد و گفت: تسریع در مراسلات ویژگی مهم این خط جدید است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا آقاجانی صبح یکشنبه درجمع خبرنگاران به میزبانی پست استان سمنان ضمن اشاره به راه اندازی خط مستقیم مبادله پستی تهران - شاهرود، دامغان بیان کرد: با برقراری خط مستقیم ارسال و دریافت مرسولات پستی از تهران به شاهرود، دامغان و بالعکس از نیمه دوم تیرماه سال‌جاری شاهد کاهش زمان مراودات پستی با تهران هستیم.

وی تصریح کرد: برای این منظور هماهنگی های لازم با ستاد شرکت ملی پست انجام گرفته تا این خط با به کارگیری یک دستگاه کامیون بصورت روزانه و بدون تعطیلی به منظور مبادلات پستی راه‌اندازی شود.

مدیرکل پست استان سمنان از جمله مزایای راه‌اندازی خط مستقل مبادله پستی را کاهش مدت سیر مرسولات به مدت ۲۴ ساعت، جلوگیری از تخلیه و بارگیری چند باره، نبود رسوب مرسولات در مبادی مبادله، توزیع مرسولات ارسالی از تهران به مقصد شاهرود و دامغان در همان روز، افزایش کیفیت ارائه خدمات پستی و جلب رضایت بیشتر مشتریان، تجزیه و ثبت مرسولات وارده و صادره بین تجزیه مبادلات کشور و شهرستان شاهرود و دامغان اعلام کرد

آقاجانی بیان کرد: پیش از این حمل‌ونقل مرسولات پستی از طریق خط تهران به سمنان و سپس به شاهرود، دامغان و بالعکس انجام می‌شد که این موضوع باعث افزایش مدت زمان سیر مرسوله و طولانی شدن مراودات پستی این استان با تهران می‌شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این خط تقریبا حدود دو هزار نفر از مردم شهرستان‌های شاهرود و دامغان مرسولات خود را به صورت روزانه با کاهش سیر ۲۴ ساعته دریافت می‌کنند.

کد خبر: ۲۳۱٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha