۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
«گردشگری کشاورزی» ظرفیت خوب کهگیلویه و بویر احمد| نیازهای عمرانی احصا شده است
رئیس جمهور:

«گردشگری کشاورزی» ظرفیت خوب کهگیلویه و بویر احمد| نیازهای عمرانی احصا شده است

یاسوج - رئیس جمهور با بیان اینکه برای سفر دور دوم استانی به کهگیلویه و بویر احمد طرح های خوبی احصا شده است، گفت: گردشگری کشاورزی که در زمره ظرفیت های استان است، در سفر دوم مد نظر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه در ابتدای سفر استانی دور دوم خود به کهگیلویه و بویر احمد و در فرودگاه یاسوج ضمن بیان اینکه قبل از سفر، طرح‌های مختلف استان بررسی شده است، بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بسیاری همچون گردشگری کشاورزی دارد که در سفر دوم نیز مد نظر خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم، افزود: عشلیر ذخایر ارزشمند استان کهگیلویه و بویر احمد هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه عشایر به عنوان قشر مولد باید مورد توجه قرار بگیرند و زیست آنها مورد توجه باشد، گفت: نیازهای عمرانی استان قبل از سفر دور دوم احصا شده است.

رئیسی همچنین بیان کرد: در این سفر گزارش به ثمر نشستن برخی از این طرح ها را به مردم خواهیم داد و مردم از نتایج سفر اول بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سفر اول در شرایط کرونا امکان حضور در اجتماعات مردمی نبود اما در این سفر در جمع مردم در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها حضور داریم، گفت: در این سفر به دیدار عشایر هم خواهیم رفت.

رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه افزود: مردم انتظار داشتند مصوبات دور اول سفر عملیاتی شود که با تلاش مسؤلان و مدیران پرتلاش و نیروهای توانا، برخی پروژه ها به ثمر نشسته است.

کد خبر: ۲۳۱٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha